#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. jan. 2.

2014-es Kívánságlistám



Sziasztok!
Tudom még csak most volt karácsony, de gondoltam előre elkészítem az én
 kis kívánságlistámat a 2014-es évre nézve. :D
Szorgosan gyűjtögetem a pénzecskémet, és apránként minden felsorolt dolgot 
be szeretnék szerezni. A sorrendet sajnos még nem tudom, de év végéig tuti, 
hogy megveszem mindegyiket.
 :D höhö


1) Laptop
Már lassan 2 éve szeretnék egy laptopot. 
Egy a bökkenő. Amikor oda jutok, hogy már van rá pénzem, mindig elbizonytalanodom, hogy mégis melyik márkát vegyem meg, ha a márka megvan, melyik típust.
 Aztán utána, ha megvan mindig olvasok róla olyan infókat, amiktől elmegy a kedvem, 
mert annyi hibája van meg stb stb.
Úgyhogy tanácstalan vagyok még most is nagyjából. :D 






2) Új telefon
Nagyon nem szerettem volna okostelefont. Rólam tudni kell, hogy lusta vagyok töltögetni minden egyes nap, ezért abszolút nem nekem valóak az okostelefonok. Most is még egy 7 éves kis Sonyt nyúzok, de sajnos már vannak vele bajok. Nem érzékeli a kártyát, szóval minden adatom eltűnt róla. Képek stb. Úgyhogy ideje van venni egy mobilt. Mivel nem csalódtam még a sony márkában, így egy Sony Xperia telót szeretnék, csak nem tudom még, hogy melyiket. Sony M, Sony L, Sony SP. Ez majd még úgyis eldől. 




3)  Táska
Egy darab olyan táskám van, amibe teljesen elférek. Ez egy szép pakolós Deichmann márkás táska volt, de sajnos fekete-fehér, és már eléggé elkoszolódott a fehér része, a fekete meg kikopott, szóval roncs az egész, de kénytelen vagyok azt használni, mert amikor hazalátogatok több napra, akkor vinnem kell ugye több felsőt, nadrágot, zoknik, sminkcuccok stb, és ez egy kézitáskába nem fér bele. Sajnos a piac most nem is nagyon tervez olyan táskát, ami méretben megfelelne nekem, hiába kutattam fel a fél bevásárlóközpontot, 
akkor sem találtam olyat, ami ne ilyen nagy bumszli, merev táska lett volna. 
Nem szeretem a merev táskákat, és most mindenhol csak ezeket lehet kapni. Wááá





4) Pénztárca
Tulajdonképpen pénztárcára nem lenne szükségem még, mert tavaly kaptam a barátomtól egyet bévnapomra, viszont sajnos műbőr és eléggé lepattogott, ami már szerintem csúnyácska. 
Pedig alapjáraton imádom azt a pénztárcát, tuti nem cserélném le másra, aranyos kis masnis, de a bőr már tényleg mállik le róla. :( Hüpp hüpp 



5) Fossil női karóra
Lassan 1 éve b*zultam bele az órákba. Kerestem az igazit, és most megtaláltam 
a Fossil márkán belül a kis szépséget. :D 
Ő lenne az.  --->
Szerintem fizetés után meg is veszem. >.<




6) Nana 14. rész
Hát ez nem kérdés. :D Abszolút Nana rajongó vagyok.
Nemrég vettem meg a 13. részt, erre kiadják a 14-et, úgyhogy veszem is meg, 
amint lehetőségem lesz rá. ^^



7) Új parfüm
Nem vagyok egy nagy parfümös igazából, de nemrég fogyott el az egyik kedvenc illatom.
Az Avon Eternal magic málnás illatú parfümje. Nagyon imádtam magamon, de sajnos nem volt egy túl tartós, úgyhogy valami hasonlót akarok majd keresni. Imádom a málnaillatot! :D




8) Zsírégető/pörgető edzések előttre
Hát igen, itt a január, végre befejeződtek a családi "muszáj enni" dolgok. 
Nagyon sok enyhén szólva Rossz kaját ettem az elmúlt 3 hónapban.
3 hónapja maradt ki a rendszeres edzés is, úgyhogy ideje visszaállnom a dologra. :D
Ehhez pedig kell valami löket is előbb utóbb. 




9) Bőrkesztyű
Igazából nem tudom, hogy erre lesz-e szükség az idén, mivel nagyon úgy néz ki, hogy még egyáltalán nem volt annyira borzalmasan hideg, hogy kesztyűt kellett volna hordanom.
Kivéve persze az este 10-11 órás Budapestről hazameneteleket, 
amikor persze kicsit már fázott a kezem és elkelt volna egy jó meleg kesztyű.
Már nagyon régóta keresem az igazit, de sajnos a bőrkesztyűk elég drágák, és nem is találok olyat,
 ami kicsit különlegesebb lenne. :/
Egy masnis kesztyűcskét azért elfogadnék, ha találkoznék vele a boltban. :D 



Hát azt hiszem, hogy most még "csak" ennyi lenne a nagy lista, 
aztán kíváncsi leszek, hogy mi is lesz belőle. :D
Nektek van valami, amit 100%, hogy meg szeretnétek venni idén? ^^

XoXo 
Annie



2 megjegyzés :

  1. Jó dolgokat gyűjtögettél össze :) Nekem Sony Vaio laptopom és Sony telefonom van, teljesen elégedett vagyok velük, még sosem volt semmilyen gond egyikkel sem.
    Az az óra is nagyon szép amit kinéztél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen?
      Nah végre valaki pozitívat mondd róla. :D
      Bár a kínai főnököméknek is Sony Vaio laptopja van és azt mondta, hogy eddig ez a laptop a legjobb ami van neki, plusz nem melegszik fel annyira mint a többi.
      Nah ezt majd tesztelem élőben, ha már meglesz végre. :D

      Milyen Sony telód van, ha kérdezhetem? ^^

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...