#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. jan. 18.

Tervezett anime lista 2014-re


Sziasztok!
Szerencsére Animeaddicts-on van olyan lehetőség, hogy bejelölj adott animét "megnézném" ikonnal, amit később a saját profilodban láthatsz is. Nah nekem ez a lista már vagy 60. animénél tart, úgyhogy gondoltam a kis blogomon szűkíteném a kört. :D
Pontosan 10 animét szabok ki, hogy még az idén teljesítsem. :D
Sajnos időm nem engedi olyan sokszor, hogy animézzek, de igyekszem, mivel imádom őket! :D
Ti láttátok már valamelyiket a listámról? :)

XoXo
Annie



Psychic School Wars






Asura






Brother Conflict






Chihayafuru





Diabolik Lovers






Cuticle Tantei Inaba







FREE!





Hakushaku to Yousei





Hyouka




Kousetsu Hyaku Monogatari






9 megjegyzés :

  1. Szia! ( ^ w ^ )/
    Én a Diabolik Lovers-t és a Free!-t már láttam, mind a kettőt csak ajánlani tudom, nekem tetszettek! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Flower Angel!
      A Free!-t elkezdtem nézni nemrég, az első rész az úgy ahogy tetszett, voltak benne poénos jelenetek, szóval meglátjuk, hogy milyen lesz. Eléggé megoszlanak róla a vélemények. :D Ezért tuti meg fogom nézni.
      A Diabolik Lovers-en nagyon vacilláltam, mert ritkán nézek vámpíros animét, de ez a trailer alapján bejött, úgyhogy remélem tényleg jó is lesz. ^_^

      Törlés
  2. A Chihayafuru és a Hyouka nagyon jó. Chihayafurut mindenképpen nézd meg, én most nézem a 2. évadot és abszolút szerelmem lett ^^

    VálaszTörlés
  3. Ne haragudj, névtelenként írok, mert nem szoktam kommentelni :)
    A Diabolik Lovers nekem hatalmas csalódás volt, mert túl sokat vártam tőle. Ha egyszerű fanservice animének veszed, úgy viszont élvezhető. A Hakushaku To Yousei-t viszont csak ajánlani tudom, az cukormáz és szivárvány, én nagyon élveztem az elejétől a végéig! :D Ha szoktál mangát olvasni, mindenképp olvasd el azt is, mert az egy teljesen más szemszögből mutatja be ugyanezt a történetet.
    Jó szórakozást~ :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Semmi gond! :) Lehet névtelenül is nyugodtan!
      A diabolik Loverstől én sem várok eget rengető dolgokat. Igazából a grafikája tetszett meg nagyon, ezért nézném meg főként. :D
      A Hakushak-t pedig már többen írták, hogy jó, úgyhogy tuti meg fogom nézni. ^^
      Köszönöm, hogy írtál. :)))

      Törlés
  4. Szia!
    A Free!-t csak a BL pillanatokért érdemes megnézni. Nincs hatalmas cselekménye. De amúgy nem rossz. Nekem bejött. Egyszer nézhető.
    Am. nagyon klassz blog! X)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ami a blog dicséretét illeti nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy tetszik, és hogy olvasóm vagy! :)

      Hát igen elkezdtem nézni az első részt, az bejött, mert vicces volt. :D De meglátjuk , hogy milyen is lesz a végkifejlete az egésznek. :)
      100%, hogy írni fogok majd róla a blogban. ^^

      Törlés
  5. Szia! Nekem tetszett a Diabolik Lovers és a Hyouka. Viszont a Brother C. az szörnyű, semmi története nincs, értelmetlen az egész! :D
    a Free!-ben meg kb a 6. részig jutottam, annyira nem fogott meg, de a Chihayafuru állítólag nagyon jó, én is tervezem megnézni. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Végül végignéztem a FREE!-t.
      Nekem nagyon bejött, mert régebben én is úszó voltam, vagy mi. :D
      A Diabolik Lovers-ig még nem jutottam el, de arra egyre többen írják, hogy béna lett. wááh
      >.<

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...