#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. jan. 31.

Új telefon - Új haj



Sziasztok!
Nem tudom, hogy említettem-e, azt hiszem a FB oldalon igen. 
Végre megvettem az új telómat, ami a listán szerepelt. :D
Végül maradtam a sony Xperia márkánál, a típus pedig SP. Elég hülye neve van. :D Mindig az az idióta srác jut eszembe róla. :D








Sony Xperia SP
Nagyon jó kis telefon. Most még nagyon tetszik. Bár ismerkedek vele.
Nem akartam okostelefont venni, de beláttam, hogy a wifi lehetőségek miatt rengeteg időt és pénzt is tudok magamnak meg másoknak spórolni. 
Pl., ha eltévedek nem kell telefonálgatnom, hogy segítsenek elmagyarázni egy lehetséges útvonalat. 
Plusz sms-re sem kell annyit költeni. 
A telefonszámom is megváltozott. Egyszerűen csak a gond volt a vodafone-nal, úgyhogy le is váltottam szépen Telenorra. Úgyis az egész családom 20-as, úgyhogy épp ideje volt így 7 év vodafonozás után. 
Ennyi hűség és semmi kedvezmény vagy valami.. röhej. :D Na mindegy. 
Most már én is elérhető vagyok instagrammon. 
Szeretek fotózgatni, úgyhogy biztosan fogom feltöltögetni a képeimet útközben. ^_^


Új hajszínem van, hogy egy kicsit pontosítsam a bejegyzést. :D
Már írtam párszor, hogy már unom a többszínű hajat, úgyhogy december végén január elején visszafestettük anyummal sötétbarnára. :)
Sokkal jobban érzem magam ezzel a sötétebb hajszínnel.
A világos valahogy nem az én színem. :D Túl aranyos leszek a világos hajszíntől, én meg nem szeretek "aranyos" jelzőket kapni. 
22 éves leszek, nem akarok "aranyos" lenni.. Nah mindegy. :D
Úgyhogy most megint sötét színben pompázok.







2 megjegyzés :

  1. jó a hajad én végén én is leraktam a voksomat a sötétbarna mellett http://underthespellofbeauty.blogspot.hu/2014/01/a-henna-mint-hajfestek.html
    de valószínű ,h amint kikopott a barna marad az eredeti vagy a szőke :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Fanny! ^^
      Hát igen a sötét hajszín az én színem. ( most még) :D

      Láttam a hajadat, nagyon merész vagy, hogy mindig csak így levágatod ilyen kis rövidre.
      És neked is nagyon jól áll ez a hajszín.
      Végül mennyi ideig maradt meg a hajadban ez a sötét színŰ?
      Hennáról nem tudok túl sokat. :)

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...