#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. okt. 7.

Októberi Mondo magazin


Sziasztok!
Újra itt a legújabb Mondo magazin. Most dupla borítóval jelenik meg, szóval ne lepődjetek meg. :)
A mostani számot végignézve nem igazán találtam olyan cikket, ami miatt megvenném,
 de persze szívesen átlapoznám :D 
Régen volt egy újságárus, aki miután megjelent a következő Mondo magazin, az előzőt leértékelte 350ft-ra, és mindig akkor csaptam le rá, de sajnos az újságárus szőrén-szálán eltűnt, én meg 800ft-ot szerintem nem fogok tudni mindig megengedni magamnak. Maximum, ha nagyon érdekesnek találok egy cikket, akkor megveszem, de most pont nem volt ilyen cikk. 
A Japánról szóló cikkeket nagyon imádom, de sajnos a Mondo-ban nincs olyan sok szó róla, az Animestars-t viszont pont azért szerettem jobban a Mondo-nál mert több mindent tudtam meg Japánról általa. Nah mindegy. Ez van, örüljünk, hogy egyáltalán van egy magazinunk, ami Japánról és az animékkel foglalkozik, úgyhogy, aki teheti vegse meg az októberi számot. :)
Főleg a One Piece rajongók, mivel a poszteren ők vannak rajta. 

XoXo
Annie

Tartalom:

Dante: Pokol
- Final Fantasy VII: Advent Children
- Dead Space: Holt tér
- One Piece anime
- Hunyadi képregény
- Break Blade
- Hataraku Maō-sama!
- Sakura-sō no Petto no Kanojo
- Amnesia
- Miyazaki Hayao életműve
- Otoyomegatari
- Karneval
- Kotona no Niwa
- Őszi szezonajánló
- A British Múzeum japán tárlata
- Extrém éttermek Japánban
- Ismerkedés a japán 
szellemvilággal
- Street fashion: shironuri irányzat
- Killer is Dead
- GTA V
- Lost Planet 3
- Saint's Row 4
- One Piece: Pirate Warriors 2
- Acid Black Cherry
- Distant Worlds
- Final Fantasy koncert




Animax Szpot




Forrás: 
www.animeaddicts.hu
http://mondoweb.hu/index.php?cookie=test

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...