#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. okt. 31.

Halloween-i KITKAT újdonság


Hai Hai!
Azt már megszokhattuk, hogy Japánban a KITKAT-nak szinte mindig nagy slágere van, mivel állandóan szezonális ízekkel tud előrukkolni. Már vagy több száz fajta KITKAT-ről hoztam nektek képet régebben is, és most megint felül tudják magukat múlni Halloween alkalmából. :D
Az idei KITKAT Halloween "kollekció" a fehér csokira tette le a voksát.
(A tavalyi kiadás sima tejcsoki volt)
A KITKAT csomagolása, a már megszokott módon ismét nagyon jópofára sikeredett.
Szívesen megennék most egyet én is. xD 












2 megjegyzés :

  1. Kíváncsi vagyok milyen lehet, igaz nem szeretem a tökös dolgokat! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon imádom a sütőtököt, de nem tudom, hogy csokival vegyítve milyen lehet. :D Belegondolva elég furcsa párosítás, bár a sütőtök is nagyon édes, szóval nem kizárt, hogy ízlene. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...