#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. máj. 31.

Ruhatervek - miután lefogytam


Sziasztok!
A mai napom a "tervezgetéssel" ment el. 
Ma már 6,5 kiló mínusznál járok a diétámban, és előbb utóbb új ruhákat kell vásárolnom, 
mivel a nadrágjaim is kezdenek nagyok lenni rám. 
Én meg nem vagyok az a laza rapper stílusú csaj. :D
Sajnos pénzügyileg még nem állok úgy, meg még alkatilag sem, hogy új ruhákat vásárolgassak össze-vissza, de, ha nyáron találok végre munkát, akkor az első két fizetésem tuti, hogy új ruhákra fog elmenni.
Az első fő gondom a ruhavásárlással, hogy nem tervezem el előre. 
Bemegyek a boltba és ami éppen megtetszik, és jól is áll, azt elhozom. 
Aztán otthon meg fogom a fejemet, mert rájövök, hogy semmivel nem tudom összepárosítani az adott darabot. Ezért nagyjából a ruháim fele olyan, amit abszolút nem hordok. Nem azért, mert nem tetszik. Csak vagy nincs hozzá megfelelő cipőm, vagy nem passzolnak a színek etc. :D
A másik pedig, hogy nem találom a saját stílusomat. 
Komolyan mondom nekem kéne egy stylist , vagy valami, mert olyan sokféle ruháim vannak, 
semmi rendszer nincs bennük..
 Jó lenne, ha végre egy szép, nőies, letisztult stílusom lenne, 
de valahogy mindig ilyen "középiskolás" külsőm van, pedig 21 éves vagyok lassan. o_O
Nem is tudom, hogy minek vásároltam össze annak idején ilyen sok feliratos pólót meg ilyen béna gyerekes felsőket. :D Kb. soha nem hordom már őket. Kidobni meg nem szeretném, mert elég drágák voltak, és sajnálom még őket. : (
Úgyhogy a stílustalanságom miatt felbuzdulva összegyűjtöttem pár ruhadarabot, amiket a jövőben meg szeretnék vásárolni. Ha nem is pont ugyan olyat, de hasonlót mindenképpen. 
Sajnos én nem vagyok a netes ruhavásárlások híve, mert eddig akármit rendeltem nem állt jól. :D 
Vagy a méret nem passzolt. 
Nah, de lássuk az elképzeléseimet az új stílusomról. 

És ti megtaláltátok már a saját stílusotokat? 



***



***


***


***


***


***



***


***


***



***


***


***

***

***

***


***

***

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...