#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. máj. 23.

Díj + Random személyes dolgok rólam.



Sziasztok!
Kaptam egy kis díjat Aya-chan-tól és Ninától! :)
Köszönöm szépen még egyszer. Aranyosak vagytok! ^_^
Régebben a blogspot-osok között már elterjedt egyszer ez a díj, 
de most  megkaptam újra ezt a kis díjacskát. :)
Előre bocsánatot kérek, hogy csak a kérdéseitekre válaszolok 
és nem küldöm tovább a díjat. :D
(Ez azért van mert akiknek küldeném már kaptak tőlem díjat még régebben )
Nah meg úgyis mindenkit a kérdésekre adott válasz érdekel, 
és azt persze én sem hagynám ki. :)



Szabályok: 
1. Mindenkinek 11 dolgok kell mondania magáról!
2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4. 11 embert kell jelölni és linkelni! (Visszaadni/jelölni nem lehet!)




11 Random dolog rólam:

1) Ha sajtburgert eszek, mindig belepakolom a sült krumplikat a szendvicsembe. :D 
(Jelenleg a fogyókúrám alatt ez nem aktuális >.< ) :D
2) A mai napig szeretem és nézem a gyerekkorom meséit. :D
 Pl. Winx Club, Totally Spies, Witch stb )
3) Nagyon sok felsőmön kerek lyukak vannak
. És nem, nem  vagyok igénytelen, csak a drága nyulam valahogy mindig kirágja itt-ott a cuccaimat, 
amit aztán csak a suliban veszek észre. xD 
4) Nincs Okostelefonom!!! 7 éve vettem egy telót, azóta is azt használom. Pont.
5) Bírom a vért, a vér látványát, a vérvételt, és minden ilyesmi mások
 számára undormány dolgot. :D
6) Fogszabályzós voltam 1,5 évig, és ez volt életem legjobb döntése.
 Imádtam, hogy színesek lehettek rajta a gumik. :D Volt rózsaszín, kék, világoskék. :D
És persze Nagyon bánom azt a döntésemet, hogy általános suliban a suliorvostól
 nem vittem haza a "fogszabályzásra kéne mennie" papírt, hanem egyből kidobtam. xD 
7) Nagyon szeretnék búvárkodni, és főleg víz alatt fotózni. 
Amit legutóbb vettem digitális fényképezőt, azzal lehet víz alatt is fotózni. :) Imádom
8) Nem szoktam olyan sokszor tv-t nézni, (mivel gépezek xD ) , de ha bekapcsolom, akkor általában a Comedy-t, a LifeNetworkot és a Travelt nézem. 
9) Nagyon rossz a szemem. -3,75 -ös mind a kettő,
 és kontaktlencsét hordok a hétköznapokra, mert utálom a szemüvegeket. :D 
10) Nem szeretem a lekváros, mézes, mákos, teás dolgokat. :D 
(na jó a mézeskalács a kivétel)
11) Az utóbbi 10 évben egyedül mostanában sikerült a legtöbb kilót leadnom. :D 





Kérdések Ninától:

Van olyan barátod, akit már több mint 10 éve ismersz?
Sok olyan ember van, akit 10 éve ismerek és kedvelem is, 
de egyikkel sem tartom már úgy a kapcsolatot, mint anno, 
szóval a válaszom igen is meg nem is. 

Ha választhatnál, melyik animében/doramában/filmben élnél?
Úha, ez egy nagyon nagyon elgondolkodtató kérdés. :D 
És milyen jó kis kérdés. 
A Sailor Moon-ban szívesen élnék, mivel nagyon ritka az olyan barátságok az életben, 
mint ami abban az animében létezik. :) Igazán irigylésre méltó, 
amire nekem az életben szerintem sosem lesz részem. Plusz a szupererő és az igaz szerelem téma se elhanyagolandó. :P 
Ezen kívül nagyon szívesen élnék a "Ouran Koukou Host Club" című animében, mert tökre szeretnék én is ilyen gazdag iskolába járni, ahol ennyi hülyeséget lehet csinálni. :D

Ha görög istennő lennél, minek lennél a védelmezője? :D
Artemisz szívesen lettem volna. A Hold és  Vadászat istennője, aki védelmezte még a gyermekeket és a szülésnél is segít. :)

Voltál már valaha szerelmes?
Naná hogy. Jelenleg is az vagyok. :). A többi  csak harmatgyenge "tiniszerelem" volt.
 A mostani pedig igazi szerelem. ^^

Mi a véleményed Japánról?
Hát ez szerintem mindenkinek egyértelmű. :D Nagyon imádom. 
Szeretem, hogy ott semmi sem elég meghökkentő. Elfogadják a másik kinézetét, senki sincs lehurrogva. Viszont a szennyezett levegő és a munkamánia miatt nem szívesen élnék ott huzamosabb ideig. 

Volt már olyan, hogy egy tanárnak adtál igazat az osztálytársa(i)d helyett?
Persze, hogy volt. Nem is egyszer. Sajnos sose volt elég összetartó egyik osztályom sem, úgyhogy nagyon sok mindent nem tudtunk összehozni együtt, amit kellett volna, ezekből voltak viták, és szerintem a tanárnak volt igaza. 

Van olyan anime/dorama/film, amin sírtál?
Aham. Nem is egyszer. :D Eléggé bele tudom élni magam a helyzetbe. :D
Pl. a 1 litre of tears című dorama majdnem mindegyik részét végigpityeregtem. >.<

Ha választanod kéne: Justin Bieber vagy Fluor? (És nem gyilkolás szempontjából. :D)
Pfúj, egyik se. Soha, de soha. :D , de ha már nagyon választás elé állítottál, akkor legyen Fluor. 
De csak az öltözködése miatt fordult felé a mérleg. Nah meg utálom az ilyen kis nyálgépeket, mint a Bieber gyerek. :D 

Szereted a McDonald's-os kajákat?
Aham. Eléggé imádom a sajtburgert. A többi dolgot nem szeretem a mekiben. De a diétám miatt úgyse fogok most egy fél évig (vagy több ideig ) mekis kaját enni. :D 

Milyen számodra az ideális világ? (Akár fantasy is...)
Nekem aztán az a világ is jó ami most van, csak kevesebb legyen a bűnözés. 
Ne legyen elnyomás. Ne legyen az, hogy félek a buszon/vonaton utazni este 10 után. 
Legyen valódi igazság, ne lehessen lefizetni senkit. 
És végre legyenek MAGYAR termékek az országban. :D 
Ennyi

Nagyon utálsz, amiért ilyen hülye kérdéseket tettem fel??
Dehogy utállak. Egészen elgondolkoztam a kérdéseken. :) 





Kérdések Aya-chantól 


Mi a legrégebbi gyerekkori emléked?
Az amikor 2 évesen majdnem megfulladtam egy betegségtől 
és kórházban kellett lennem, és kilógott a lábam a rácsos ágyból. >.<

Kedvenc italod?
Víz. :D  Viccen kívül. 
Sosem értettem gyerekként sem, hogy hogyan lehet egy agyoncukrozott
 szörppel szomjat oltani. Ezért soha nem is ittam semmi ilyesmit mióta élek. 
De, ha nagyon kell mondani egy italt, akkor az a Traubisoda. :)  
Buliban néha szoktam venni, mert nagyon fincsi. :D 

Kedvenc sportod? Miért?
Taekwandoo. Mert nagyon szép sportág. Rengeteg tudás kell hozzá. Tetszik. :) 

Milyen félelmeid vannak?
Fulladás az elég gyakran előjön. Nem szeretem, ha a torkomhoz érnek, vagy ha túl szoros egy nyaklánc, vagy egy póló nyaka. Nah meg a  pókok. :D 
A házipókok, blöeee , azoktól parázok rendesen. :D

Volt csínytevésed? Mi volt az?
Tutira volt. De szerintem csak általános suliban, és már nem emlékszem. 

Kevenc anime/manga/könyv/film/sorozat karaktered? Miért ő az?
Sunako-chan. :D 
Mert hasonlít rám. Ő is szereti az elvont dolgokat, 
és nagyon vicces karakter. :D 


Van példaképed? Ha igen, ki az?
Anyukám. Mert mindent el tud intézni. :D 

Szereted a cirkuszt?
Nem igazán. Gyerekként sem kötött le. Szegény állatkák mindig bezárva. grr... 
Na jó, a Cirque du Soleil nagyon tetszik, de az már nem is a "cirkusz" kategória.
 Az valami sokkal több. 

Szoktál számítógépes játékokat játszani?
Csak gyerekként játszottam sokat, amikor még nem volt net. 
Azóta semmilyen játékkal nem szoktam játszani. :D
Nekem a képszerkesztő programok a "játék".

Mióta szerkesztesz oldalt?
Azt hiszem 2 éve lesz talán. :D Most nyáron, ha jól rémlik. :) 

Van kedvenc tanárod?
Hát én most ilyen OKJ-ra járok, 
és sajnos 1-2 tanár kivételével úgy igazán senkit nem sikerült jobban megismernem. 
De van egy "filozófia" tanár, akit nagyon bírok. :)
Mindenről tud dumálni, és a tudása figyelemreméltó. :D 
És vicces is.



Hát ennyi lett volna a kérdéssorozat. 
Remélem tetszett. ^^

XoXo
Annie

2 megjegyzés :

  1. Ez érdekes volt! :) Szeretem az ilyen bejegyzéseket ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretek kérdésekre válaszolni. :D Bár sajnos ASK.FM-re nem igazán jön túl sok kérdés. xD

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...