#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. máj. 30.

Gyakran használt kozmetikumaim


Sziasztok!
A Gyaru csoportban volt egy feladat, hogy a minden nap használt kozmetikai termékeinket lefotózzuk, és írjunk róla 1-2 sort. :)  
Mivel régen volt már ilyen jellegű poszt, gondoltam bemásolom ide is a képet. :)
Ti miket használtok a leggyakrabban? 


1) Garnier Body firming cream : ez egy citromos illatú bőrfeszesítő testápoló. Nemrég óta használom. Amúgy szerintem torna nélkül nem egy hatásos darab, de meleg időben a hűsítő érzés miatt nagyon szeretem. ^^

2) Oriflame málnás kézkrém: nagyon fincsi málnás illata van, állagra olyan, mint a joghurt, ezt szoktam a táskámban hordozgatni, ha netán kiszáradna a kezem. :)

3) Rossmann saját márkás hűsítő lábápoló krém: Ez egy erősen mentolos illatú, sűrű krém. A papucsos időben szoktamhasználni, hogy ne legyen repedezett a sarkam :D

4) Balea mangó és aloe hajápoló: Ez egy isteni illatú hajápoló tej, száraz, töredezett hajra. Hajmosás után kell felvinni az egész hajra, ezt nem kell kimosni, úgy, mint a sima hajbalzsamokat. Az állaga is könnyű, és ahw az illat. imádom. :D

5) Garnier pure active: Ez a kedvenc pattanás elleni krémem. Ha ilyen nagyobb darab akné keletkezik az arcomon, akkor ez az egyetlen, ami leviszi pár napon belül. Az ára sajnos húzós. :/

6) Körömvirág krém.: ez az egyik legjobb dolog az életemben. :D Ha elnyomok valami pattanást és sebes lesz, ez seperc alatt helyrehozza. (Erről már írtam bővebben is ) 

7) Balea ajakápoló: Ez egy fincsi illatú málnás ajakápoló. Szerintem sokat nem csinál a számmal, de nekem amúgy se szokott kiszáradni, szóval mindegy is. :D Nem igazán szeretem, hogy ilyen tégelyes, de még sosem használtam tégelyes ajakápolót, ezért vettem meg. 

8) Eveline Slim extreme Active thermo 3d krém: Ez a kedvenc narancsbőr elleni krémem. Nagyon durván éget. Főleg edzés közben, úgy, hogy be is tekered magad fóliába, vagy izzasztó övbe. Nagyon puha lesz tőle a bőröm. Kb, mint a baba feneke . :D úgyhogy imádom. Újra is fogom vásárolni. A rossmannban 2 havonta ezer ft körüli összegre értékeli. ^^

9) Eveline Slim extreme - push up : Ez egy dekoltázs és mellápoló testápoló. Elvileg feszesíti a cicit, meg meg is emeli. Megemelésről nem tudok beszámolni, bár még csak ez az első flakonom, vettem még egyet mert tényleg jót tesz a bőrömnek, és fincsi az illata. 

10) Balea kézkrém: Ez egy tök olcsó málnás kézkrém. Tavaly vettem. Imádom az illatát. Nyárra tökéletes, mert nem egy sűrű,nehéz kézkrém. Sajnálom, hogy limitált kiadás volt, mert azóta sem találok ilyen olcsó málnás testápolót. :(

11) Avon Nature testápoló: Fahéjas , bogyós testápoló, aminek  imádom az illatát. Avon akció alatt szereztem 300ft-ért, úgyhogy megérte. :D Azt hittem, hogy a fahéj miatt ilyen karácsonyos feelingje lesz, de tökre nem. 

12) Yves Rocher málnás testápoló: Nah ennek aztán nincs műanyag málna illata, mint a többi málnás cuccomnak. :D Bár az összetevői ennek sem full "bio" , de én azért szeretem. Elég nagy adagot lehet kapni kevés pénzért. :)

13) Vidal Berries & Musk tusfürdő: Nemrég fedeztem fel egy kisboltban. Nagyon fincsi vegyes gyümölcsös, szedres, málnás illata van. Sajnos olyan folyós, mint a balea tusfürdőinek 90%-a, de attól még szeretem. :D

14) Avon Nature mangó gránátalma testápoló: Nem vagyok ennyire testápoló fan, bár lehet annak tűnök. :D Ezt is ajándékba kaptam az Avonozásom kezdetén. Olyan jó illata van, hogy alig merem használni. Olyan friss nyárias. ^^

15) Naturals - cocoa butter testvaj és fürdősó: mennyei csokis, kakaós illatú testvaj. Könnyű felkenni. Csak akkor használom, ha megborotválom a lábam és utána kiszárad vagy ilyesmi, mert nagyon sűrű és nehéz krém. Imádom, nővéremtől kaptam Londonból ^^

16) Nivea sminklemosó: Én eddig mindig pórul jártam a sminklemosókkal. Az ilyen "testápoló" szerűektől nem érzem magam tisztának, meg csípi is a szemem. Akkor a másik folyékony fajtáknak meg legtöbbször olajos érzetük van. Blöee. Ez a legjobb, csak nagyon drága. :(

17) Gliss Kure hajápoló spré: Ez egy nagyon jó hajspré. Csak ettől tudom kibontani az óriasi gubancokat a hajamból. :D Hajmosás után, vizes hajra kell fújni. Az illatát egész nap lehet érezni. 

18) Nivea Makeup starter: Ez egy sminkelés előtti arckrém. Nagyon gyorsan beszívódik. Sajnos sokáig nem tudtam használni, mert az olcsóbb alapozókkal nem jött ki jól, foltosan tudtam felvinni az alapozót. Viszont a mostani Catrice alapozómmal tökéletes krém. Nagyon szeretem ezt a krémet, mert olyan puha lesz tőle a bőröm, hogy el sem hittem. Az újságban volt egy teszt tasak, amiben ez a krém volt, és akkor és ott örök szerelem lett köztünk. :D

19) Avon naturals arckrém: Ezt este szoktam használni. Uborkás és aloeverás arckrém, pattis, zsíros bőrre, ami mattítós is. Eléggé szeretem ezt a krémet, ez az első doboz, de lehet, hogy venni fogok még belőle. Az illata elég furcsa. :D

20) Essence my skin arckrém: Ez is egy sminkelés előtti krém, ami lemattítja az arcot. Nekem túl is mattítja, mert ha kicsit többet kenek belőle, akkor húzza az arcom. :D De amúgy az illata is kellemes, meg nagyon olcsó, úgyhogy ha Niveat nem is tudom majd megvenni, ilyet tuti ezt választom helyette. Ha csak nem találok jobbat, ennyi pénzért, mint az essence.  

21) Kallos hajvégápoló: Nagyon olcsó hajvégápoló olaj. Csak a hajvégekre kell tenni. Csodát nem fog művelni az eltöredezett hajon, de, ha voltál fodrásznál, és onnantól kezdve kenegeted vele a hajvégeidet, akkor igencsak meghosszabíthatod a hajvégeid életét. És ára kb 2-300ft, nagyon sokáig elég. 




Hát asszem ez kicsit hosszúra sikeredett, de tényleg ezeket szoktam használnni, majdnem minden nap. :D
Ha valamiről bővebb teszt bejegyzést szeretnétek, akkor írjatok nyugodtan! ^^
XoXo
Annie




6 megjegyzés :

  1. A gránátalmás-mangós testápolónak tényleg isteni az illata, volt tusfürdőm is, az is nagyon szuper volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh nem is tudtam, hogy van belőle tusfürdő is *_* Lehet, hogy kipróbálom, mert imádom az illatát. ^^

      Törlés
  2. A Nivea sminklemosó helyett szerintem próbáld ki a Garnien Essentials-t rózsaszínben. Én sminklemosónak azt használom, egyáltalán nem csípi a szemem, jó illatú és szerintem árban is kedvező :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm, szerintem én olyat már használtam, ha jól rémlik. Nem tudtam, hogy sminklemosóként is lehet használni, mert végül is az csak egy tonik. :)
      De valamit ki kell találnom, mert a Nivea elég drága. :/

      Törlés
    2. Igen, csak tonik, de a sminket nagyon szépen leszedi, még a szempilláidról is. Én egyébként nem szoktam használni kimondottam sminklemosót, az esti arctisztításkor a BB krém és a púder lejön, a szempilláimról pedig lemosom.
      Este Neutrogena Visibly Clear 2-in-1 Arclemosó és Maszk-ot használom. Utánanéztem, sokaknak szárította a bőrét, nekem nem. Arcradírozáshoz pedig szintén egy Neutrogena terméket használok, nekem nagyon beváltak. Arctonikot pedig szinte egyáltalán nem használok, de ha mégis, akkor a Clean and Clear szerintem jó választás volt.

      Törlés
    3. Hát sajnos én mindig olyan alapozót használok aminek nagy a fedése. BB krémek nekem nem jönnek be annyira. Meg a szempillaspirálom is vízálló, így elég nehezen boldogulok sima sminklemosókkal. Egyedül a Nivea-s volt jó, ami dörzsölés nélkül le is tudta hozni a festéket. :D
      De majd kipróbálom a Garniert is, hátha bejön . :)
      Köszönöm az infót! ^^

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...