#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. szept. 29.

⦗ FASHION ⦘ ACDC RAG - Kimono kabátok Harajuku stílusban



A Village Vanguard online store-ban már elérhető a vadiúj kimono vonal Harajuku style-ban.  Az ACDC RAG márka mindig is a színes, feltűnő , kissé elvont stílusáról volt híres, és ez az új Kimono vonalban sem volt másképp. Az univerzumos macskás style-tól a pandás, unikornisos mintáig, minden megtalálható. A lejebb látható Kimono kabátok ára 4212 ¥, ami nagyjából 10.000Ft. Szerintem nagyon vagányak, nekem a macskás design tetszik leginkább. :D 

Village Vanguard Store | LINK





















4 megjegyzés :

  1. Oooh (: Ebben a boltban voltam pár hete már és annyira király dolgok voltak ott! (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de irigyellek most. :D
      Én is úgy kimennék, akár 1-2 hétre is. Bár amennyi dolgot már felírtam, hogy meg kell nézni, nem lenne elég 1-2 hét :D

      Törlés
  2. 3 hét volt és nem volt elég az idő :D főleg tokióra és kiotóra, oszakára két nap bőven elég lett volna :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát gondolom. :D
      Annyi látnivaló van, szerintem, ha már megy az ember, minimum egy hónap kell.

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...