#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2015. nov. 25.

Shopping túra - Winter edition │ Jysk, Yankee Candle, Dm, Spár

Sziasztok!
Nemrég egy kis shopping túrára indultunk barátnőmmel V.-vel, amitől aztán kicsit elkapott a karácsonyi láz, és ennek eredményét láthatjátok most képek formájában. :D 


A budapesti Yankee Candle üzletbe kirándultunk el a múlt héten. Elsőnek rendelni akartunk, de mivel én egyáltalán nem voltam képben az illatokkal, így kitaláltuk, hogy inkább szagolgassunk egy "picit" a boltban. Gondosan elkészített, pontos tervekkel indultunk el, hogy miket szeretnénk, de ahhoz képest így is sikerült szerintem jó fél órát, 40 percet elszöszölnünk a mennyei illatok mámorában. :D Mondanom sem kell, hogy vettünk olyan illatokat is, amik nem voltak a listánkban, és persze olyat pedig otthagytunk, amit az interneten "MUST HAVE"-nek véltünk. :D Ennek ellenére sikerült 6db mini tart-al kijönnöm az üzletből. A képeken, csak 5 db van, mert egy narancsos karácsonyi illatot anyukámnak vettem névnapra. : )


▼ Berry Trifle , Icicles, Christmas Cookies, Spiced Orange, Soft Blanket, Candy Cane Line

Ezután egy picivel később anyummal elmentünk egy kis bevásárlókörútra, ugyanis kinéztem a Jysk-ben egy bútort, és csak máig volt rá akció. Utólag kiderült, hogy nem annyira strapabíró, hogy könyvekkel terheljem le a fiókokat, így az ottmaradt, de helyette kaptam anyumtól egy csodaszép steppelt hatású romantikus stílusú ágytakarót és egy kispárnát ( mivel barátom 20 párnával alszik és nekem sose jut egy se :D ) . Nagyon tetszik, teljesen feldobja az új fehér bútorokkal tarkított szobát. Ha le lesz festve az ágykeretem fehérre, és le lesznek cserélve a nem odaillő kiegészítők, majd hozok több képet is, de most érjétek be egy kis szobarészlettel. :) 


Persze betértünk a DM-be is, ahova nem kellett volna. :D Vettem egy Playboy - Play it sexy nevezetű parfümöt, ami elsőre megtetszett pedig nem az én korosztályom szerintem.
 Egyébként majdnem mindenre 50% akció volt, és így vétek volt nem elhozni. xD 
Nem nagyon szeretem igazából az édeskés parfümöket,
 de ez egy picit különlegesebbnek tűnt a többi Playboy parfüm közt, plusz ilyenkor télen szeretem a kicsit erősebb, nehezebb illatokat, mivel a csípős hidegben minden illat veszt az erősségéből. (egyébként én tipikusan citrusos, málnás, zöld teás,  gyümölcsös parfüm kedvelő vagyok a mindennapokban, és az édeseket eléggé kerülöm ) 
Télre szerintem pont jó választás a vaníliás édeskés jegyei miatt ez az olcsó árkategóriás Playboy parfüm. 




És az utolsó utunk a Spár volt, ahova csak egy kis túlélő nasiért tértünkbe be, és ahol sose gondoltam volna, hogy bármilyen szobai kiegészítőt valaha is venni fogok, de most megleptek. :D Ezt a gyönyörűséges fehér üveg mécsestartót hoztam el viszonylag olcsón. Úristen annyira meseszép. Hát nem? 


Ti megkezdtétek már a karácsonyi shopping lázat, 
vagy titeket teljesen hidegen hagy a téma? : )

 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...