#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2015. nov. 19.

Karácsonyi dekorációk romantikus stílusban



Sziasztok! 
Hamarosan a decemberi hónap is megkezdődik, ezért hoztam nektek egy két dekorációs ötletet, tippet, amit ti is könnyedén el tudtok készíteni, ezzel feldobva szobátokat/lakásotokat. 
Ha végignézitek a képeket, olyan ötleteket találhattok, amiket én is szívesen elkészítenék. Egy-kettőt biztosan el is fogok készíteni, majd hozok képet a végeredményről. :)
Valószínűleg jövőhéten már neki is kezdek a különböző díszek elkészítéséhez. 
Akik kicsit is követnek tudják, hogy nagy szobafelújításban vagyok. Megszállt a fehér szín szeretete, ezért minden bútoromat lecseréltem, és fehéret vásároltam/csináltattam. Egy két dolog még hiányzik, plusz ki is kellene még festeni, úgyhogy egyelőre csak részleteket fogtok a blogon kép formájában találni, a teljes átváltozást pedig valószínűleg tavasszal  fogjátok látni, addig maradjon titokban egy picit a dolog. :) 

Tehát ezek a dekorációs ötletek most pont olyanok, amik passzolnának a szobám új stílusához, színeihez. Tudom, hogy a karácsony színe a zöld, de valamiért az én szívem a fehér/ezüst/rózsaszín kombinációhoz húz. :) 

Csodásak ezek a kis mécsesek, és a csillámporos üvegecske is fantasztikusan jól néz ki. :) Szerintem én rózsaszínnel fogom megpróbálni, vagy fehérrel. :)

Imádom, amikor a természet és a karácsony találkozik. A kis csillogós körték és a makkok is csodásan mutatnának a szobámban. Bár én maradnék az ezüst színnél. :)
Ez a havas hatás szerintem bármilyen szobában jól festene. Az ágak különösen tetszenek. :)
Ismét néhány ágacska. Egyik szebb, mint a másik, nem is tudom, hogy melyiket készítsem el. Bár bevallom a glitteres felé húz a szívem. :D
Annyira szépek ezek a dekorációk is, hogy nem hagyhattam ki. A kis gömböket nagyon egyszerűen elkészíthetitek otthon ti is. Csak egy kis ragasztó, fonál(vagy cérna) kell hozzá, és díszítésnek egy kis csillámpor aki szeretné még fokozni a szépségét a gömböknek. :)
Az égősor ötlete is nagyon megtetszett. A pici csipkés alakzatokat egyszerűen rászúrták az égősorra. Csodásan mutat nem? 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...