#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2015. nov. 14.

Best of Autumn


Sziasztok!
Azt hiszem őszi kedvencek bejegyzés még sose volt az oldal történetében, de most itt volt az ideje, hogy megtörjem ezt az átkot. :D Mostanában sok olyan terméket használtam, amit kifejezetten a hideg időhöz kapcsolódott, vagy pont ősszel találtam rá és használtam/hordtam nagyon sokszor. Ezeket szeretném nektek most bemutatni. :) Egyébként is az ősz az egyik kedvenc évszakom a csodás színek, fények, árnyékok miatt, és persze előjönnek a mécsesek, illatos gyertyák amiket imádok fotózni olyan hangulatosak. ^_^ 


Elsőnek az én tipikus őszi szemsminkemhez használt Holika Holika szemhéjpúdert mutatnám be nektek. Egyszerűen imádom ezt a színkombinációt. Krémszín egy kis csokoládébarnával, és sok pici csillámmal. Remélem a kép valamennyire visszaadja, hogy milyen gyönyörűségesen csillog. Imádom. Ez a number one jelenleg. 


A következő két terméket is most ősszel kezdtem el használni. Az egyik az Yves Rocher bloggertalin kapott parfüm, ami bevallom elsőnek nem az én illatom volt a pacsuli miatt, mert nekem kicsit túl erős illat, de szerencsére 1-2 óra múlva inkább a vanília jegyeit vélem magamon felfedezni, ami sokkal inkább passzol a stílusomhoz. És azt szeretem benne a legjobban, hogy a ruháimat kimosva ahová fújtam, ott is inkább az édeskés illat marad meg, ez nálam plusz, mert szeretem, ha a ruháimnak is alapból finom illatuk van. ^^ 


Egy másik őszi kedvenc az Astor márkától egy bronzosító, amit azért szeretek mert teljesen őszies színe van. Nyáron inkább pinket, sárgát, pirosasabb árnyalatokat használok az arcomra, de ősszel előjönnek ezek a barnább, melegebb tónusok is. ( Habár tudom, hogy bronzosítót főleg nyáron szoktak használni.. ) :D 


Az ikonikus Batiste márkát én is kipróbáltam. Az XXL volume pedig teljesen a szívembe lopta magát. Egyszerűen hihetetlen, hogy mennyire tud dúsítani. Sajnos nehéz utána kifésülni a hajat, de ilyen tartás mellett ez nem is csoda. :D 


Ebay-ről pedig jött egy kis fekete-arany színben pompázó masnis cukiság. Most ősszel nagyon sokat hordtam, szerintem iszonyat édes. : ) 


Eljött ugyebár a hideg idő, mostmár lassan előkerülnek a kézkrémek is a táskámban és itt ott a szobámban. A L'Occtitane virágos kézkrémje pedig egyszerűen mennyei. Igaz, hogy inkább egy tavaszias illatról van szó, de imádom, hogy gyorsan beszívódik, és az illat, hát csajok meg kell szaglásznotok. ^^ 


 Szintén a bloggertalis ajándékból lett két kedvenc. Az egyik egy gyönyörűséges piros rúzs. Végre egy nem agyoncsillámozott piros rúzs, ami nem szárítja agyon a szám. Szerintem heti 5 alkalommal tuti ezt hordom most így ősszel. :D Gyönyörű szín, és szerintem a sötét hajamhoz eléggé passzol. ^^


A másik termék pedig egy hajvégápoló, amit nagyon megszerettem, habár nálam sajnos picit gyorsan fogy, mert elég hosszú a hajam, és nekem többet kell a hajvégeimre kenni, hogy érjen is valamit. Ennek ellenére én meg vagyok vele elégedve, imádom, hogy könnyű az állaga, és könnyű eloszlatni is. Az illata pedig ennek is mesés. ^^


Végül három igazán őszi termék maradt a végére. :) 
Ezt a két körömlakkot főleg ősszel és télen használom. Az egyik az Yves Rocher-től egy szürke árnyalat a másik pedig az essence-től egy csokibarna árnyalat. Nem tudom, hogy mikor fordult meg a fejemben, hogy nekem kell egy barna körömlakk, amikor egyébként nem vagyok egy barna párti. :D Ennek ellenére szerintem jó döntés volt, mert nagyon megszerettem a barna lakkokat. ^^ 


És hát az EOS ajakbalzsamról is szólnék két szót. Ez a Vanilla Mint nevezetű, úristen nagyon finom illatú ajakbalzsam. 100% organikus összetevőkből készült nem mellesleg. Nagyon szeretem használni, mert a vanília illatt nekem az őszhöz és a télhez kapcsolódik. A mentolos íz annyira nem érződik rajta egyébként, a testvére a Sweet Mint , de egyáltalán nem hasonlítanak sem ízben, sem illatban. 

4 megjegyzés :

  1. Szia!Annak a hajvég ápolónak mi a neve?Hol lehet beszerezni?(Épp vmi hasonlót keresek mert nagyon gyenge szálú hajam van és ilyenkor elég sokat kell emiatt levágatnom belőle)
    Köszi

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...