#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2015. okt. 8.

Yves Rocher Bloggertalálkozó

Még szeptember végén volt az Yves Rocher első VIP bloggertalálkozója, amit Budapesten az Anker köz-ben lévő boltjukban tartottak. Én Bogi - MOSOLYPOLC vendégeként mentem a találkozóra, személyesen ő kapta a meghívást. Vittem fényképezőgépet, de sajnos lemerült konkrétan 2 kattintás után. ( valamiért azt képzeltem, hogy fel van töltve.. no comment :D ) Úgyhogy bocsássátok meg nekem, hogy a találkozóról csak mobilos képeket hozok nektek. 


A rendezvény teljesen barátságos hangulatban telt, nagyon szimpatikus volt a bolt vezetője és a többi ott dolgozó leányzó is. Segítőkészek voltak, jöttek válogattak velünk, mutogatták mi merre hogyan. 
Én és Bogi érkeztünk elsőnek, de nem telt el sok idő, hogy megérkezett a többi blogger is. Viszonylag elég sok mindenkit felismertem a lányok közül. Fura is volt őket látni élőben. :D 



 Kicsit meglepődtem, hogy milyen sokan lettünk rövid idő leforgása alatt, picit tömegnyomor is volt, és persze nagyon meleg is volt odabent, de ezt orvosolhattuk a frissen kirakott üdítőkkel/vizekkel, amik a vendégek számára lettek kikészítve ( a sütik mellett )


Bogival alaposan szétnézhettünk, többször is végigjártuk az üzletet ( ami egyébként elég pici alapterületű, de nem zsúfolt.) új dolgok után kutatva. Megállapítottam, hogy még mindig a bogyós gyümölcsös, pláne a málnás termékcsalád az abszolút befutó nálam. :D 





A végére tartogattam a meglepit. Vagyis számomra ami meglepetés volt az az ajándékcsomag. Nem nagyon számítottam még csak hasonlóra sem, ezért tényleg izgatottság fogott el az ajándéktáska láttán. Meg volt ám pakolva bőven minden széppel és jóval. 
Nem aprózták el a dolgot. :D 
Szerencsére mind olyan termék amit tudok is használni. 


▼ Ez a látvány fogadott a csomagba belenézve. 

▼ A csomag ezeket a szépségeket tartalmazta. Tusfürdő, Parfüm, Rúzs, Szemceruza, Körömlakk, Hajvégápoló. 


▼ Egy igazán őszies szürke színt kaptunk a körömlakkból. 

▼ A rúzs pedig hihetetlenszépséges. Pont szerettem volna egy vörös rúzst, ami nem csillámos, és tessék. :D 

▼ SO ELIXIR parfüm legújabb tagját is megkaptuk, ami egy pacsulis, vaníliás illat. Télre pont ideális. 

Szeretném én is megköszönni az Yves Rocher-nek, hogy elmehettem az első bloggertalálkozóra. Remélem a következő alkalomkor már én is kapok személyes meghívást. :P Pláne amiért sokszor onnan veszem a málnás cuccaimat, haha. :D Na jó viccelek. De tényleg jó volt, szívesen elmennék máskor is. :)

Ti szerettek valamilyen Yves Rocher terméket? 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...