#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2015. aug. 9.

W2Beauty koreai shopping


Sziasztok! 
Nemrég a W2Beauty szponzor program keretében választhattam 30$ értékben néhány dolgot, sajnos kicsit több értékben választottam, így saját pénzből még kipótoltam a rendelésemet, mert nagyon ki szerettem volna próbálni ezt a két terméket. Nagyon gyorsan megérkezett a csomag. Már elkezdtem tesztelgetni a termékeket, úgyhogy hamarosan várható róluk a teszt bejegyzés. :)
A mintákat nem én vettem, az mind ajándék volt, még a kis cuki koreai cukorka is. :D 


Etude House My beauty tool secret brush 121 PerfectUS$17.89


The Saem - Eco Soul Spau BB Cake SPF50+ PA+++ - 2 tonesUS$25.78



Ha szeretnél a W2Beauty oldaláról rendelni, írj emailt (jap.trend.shop@gmail.com)  vagy kommentet, ugyanis 5.00$ üti a markotokat, ha meghívlak a szponzor programba! :) 
Ne feledd, a postaköltség itt ingyenes! 



2 megjegyzés :

  1. Uhh, azzal az Etude House ecsettel már régóta szemezek. Olyan érdekes a formája. Hogy vált be?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelőre még nem akarom lelőni a poént, mert még tesztelgetem legalább 1 hétig, hogy biztos infót tudjak róla mondani. Egy teljes különálló bejegyzés lesz róla ígérem ^^

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...