#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2015. aug. 13.

[THE FACE SHOP] Blackhead Out Charcoal Nose Strips - Teszt/Review



Végre elérkezett az idő, hogy hozzak nektek valami koreai tesztet, ugyanis már a 3. koreai csomagunk is megérkezett. Ez a kis orrtapasz a www.roseroseshop.com oldalról való.
A rendelésünk nagyon nagyon gyorsan megérkezett, pedig 4 kg-os volt a csomag, és jó pár ezer ft értékben rendeltünk. A képen látható cuccok közül természetesen  nem minden az enyém. :D 
Közösen szoktunk rendelni, hogy megérje a postaköltség. Egyébként az oldal FB oldalán szoktam meghirdetni, ha shoppingra készülünk, így, ha valaki legközelebb valaki még csatlakozni szeretne szóljon bátran. 

** Figyelem! A lejjebb található képsorozat megnézése csakis kizárólak evés után ajánlott. Fogyókúrázóknak pedig evés előtt! :D **



[THE FACE SHOP] Blackhead Out Charcoal Nose Strips - ROSEROSESHOP

Én a csomagos kiszerelést választottam, amiben 7 db kis tapaszka található. Szerintem még így is nagyon olcsónak mondható, ugyanis átszámítva kb. 550Ft-ra jött ki, szerintem egészen baráti. Egyesével is lehet ilyen tapaszokat kapni, de azok rendszerint 200-270ft-tól kezdődnek, így szerintem ez a 7-es kiszerelés a jobb választás. 


 Ahogy a feliraton és a képeken is látjátok egy szenes orrtapaszról van szó. 
A belseje teljesen fekete, még a külsejét puha vattaszerű anyag borítja. Igazából semmi különös. Az itthon kapható orrtapaszok is nagyjából hasonlóan néznek ki. És, ha már a külsőségeknél tartunk, a formáját muszáj megemlítenem. Szerintem egyáltalán nem praktikus. Azzal, hogy le van kerekítve ugyan jól fekszik az orrnyeregre, de a másik oldalán sajnos az orrcsúcsot nem tudja kellően lefedni, ami nekem pl, pont szükséges lett volna, mert ott sok mitesszerem van. Nagyon picike az a kis felfelé ívelő rész, nincs olyan ember akinek ilyen pici lenne az orrcsúcsa, ha pedig lejjebb csúsztatod a tapaszt, akkor a két szélső rész nem illeszkedik, szóval nem nagyon lehet korrigálni a dolgon. Én legalább 2-3 centivel megtoldanám ezt a tapaszt, hogy igazán jó legyen. 




Használati utasítás
A használati utasítás szerint megtisztított arcra kell felrakni, a még nedvesen maradt orra, mert a nedvességtől fog a tapasz megmerevedni. Ezután óvatosan le kell húzni a tapaszról a műanyag részt, és a fekete oldalával jól rá kell illeszteni az orra. Ezután nincs más dolgod csak 10-15 percig várni, hogy jó kemény legyen a tapaszka.  A többi pedig jöjjön kép formájában, mert úgyis ez a lényeges. Figyelem gyomrot felkészíteni! :D  Undi képek jönnek. 

Klikk tovább! 


Eredmények

Hát még soha nem láttam a pórusaimat ekkora nagyításban. Nagyon csúnya. :D Még, jó, hogy mi normál esetben nem így látunk. Elég durva lenne. :D 

Mint látjátok a tapasz azért elég jól tette a dolgát. Elég sok cuccot kiszedett az orromból. Oldalt sokkal látványosabb volt, mint legelöl. De lehet, hogy ez azért is van, mert erőteljesen hámlik valamiért az orrom. Lehet az időjárástól, vagy tényleg leéghettem picit nem tudom. Sokszor hámlik, de ennyire nem szokott, mint ahogy a képen látjátok. A tapasz persze a hámlásomat is jól letépte. xD 
Én egyébként elégedett vagyok a tapasszal. Régen rendeltem már külföldről ilyeneket, és Londonból is kaptam párat, de egyik se tudott ennyit kiszedni. Egyedül a formája nem tetszik, amit feljebb is írtam, emiatt talán más tapasz után fogok majd nézni szerintem. A BIORÉ tapaszok nagyon tetszenek még. 








Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...