#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. szept. 18.

My diary - Őszi elmélkedés


Sziasztok! 
Lassan vége a szeptembernek is, de azért szép idő volt még ma is. Ennek örömére csináltam pár képet az újdonsült nyakláncommal. Hamarosan vége a délutáni fotózás szezonnak, ugyanis 4-5 óra tájában már lehetetlen késő ősszel fotót készíteni, de szerintem ez nem újdonság a blogíróknak, akik termékfotózással/sminkfotózással is foglalkoznak. :D

Nehéz kibírni ezt az időszakot, de muszáj. Alapjáraton nincs bajom az ősszel. Pont most gondoltam végig, hogy a legjobb fotósorozataim 80%-a ősszel készült. Gyönyörűek a színek, a nap is úgy süt, hogy minden mesebeli lesz tőle. A lehulló levelek, narancssárgás fények, gesztenyék a földön pedig csak tetézik a látványt. Imádom. 

 Olvass tovább, ha érdekel a bejegyzés. 



(még mindig nem tudom eldönteni, hogy a piros az én színem-e) 

Másrészt pedig nagyon nagyon szeretem a sütőtököt, 
és ennek hamarosan itt a szezonja. 
Alig várom ^_^ A másik legjobb dolog az őszben a Halloween. 
Nem tudom mikor lettem Halloween fanatikus, de valamiért szeretem megtartani. Szeretek faragni, gyertyákat kirakni. Persze itthon a beöltözésnek nincs közönsége, én sem szoktam beöltözni, csak szeretem magát a tényt, hogy Halloween van. :D 

(Képen: Exo-kai <3) 

Ismét hazánkba látogatott egy koreai együttes mégpedig a VIXX. 
Sajnos nem jutottam el a koncertre, sajnálom is nagyon.
 Hyuk-ot nagyon megnéztem volna élőben. :D Olyan kis bolond az a srác. 
Amúgy sajnálattal konstatálom, hogy majdnem minden együttes tagjánál öregebb vagyok. >.< Rossz ezt a tényt beismerni, de tényleg. :D 1993,94,95,96-os születésű srácokról van szó. (nem csak a Vixx esetében) Némelyikről persze ember nem mondaná meg, hogy csak 17-19 éves. 
Úgyhogy én már a számokban legtöbbet emlegetett (koreaiul szólva)  "noona" vagyok. xD
szip szip.  T_T  sírok


Közérdekű közlemény: Vixx/Hyuk született Július 5-én.
 Én születtem július 7-én. Ez a sors! :D ) 
Csak enyhén szólva is noona vagyok a kis 95-ös születésével. haha  >.< 
wáwáwáwá 



Egyébként hamarosan megjelenik a Mondo magazin Októberi száma, és, 
ha szemfülesek vagytok ismét találkozhattok a nevemmel. ^_^ 
Remélem tetszeni fog a cikk. Egyik kedvencemről írtam, úgyhogy beleadtam mindent. 

XoXo
Annie

4 megjegyzés :

  1. Nagyon jól áll ez a rúzs,a hajad meg a szemed színe is nagyon szép :) Kontaktlencséd van amúgy ? És a hajad milyen színű ? Szeretem ezeket a természetes barna árnyalatokat,csak sose tudom melyiknek mi a neve :D Most jelenleg szőke vagyok,de bebarnulnék szívem szerint,jót tenne egy kis változás már a White Hairben :)

    Kati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fejezd be a White Hair reklámozást "Kati", unalmas minden blogon ebbe belebotlani!!

      Törlés
    2. Szia.
      Köszönöm szépen. Ez a természetes szemszínem, nem lencse. : )
      A hajam színe pedig "lenőtt fekete" konkrétan. Szőke vagyok, de 3 évig fekete voltam, így most ilyen összevissza színű szegény.
      Én nem járok fodrászhoz, de, ha te változást szeretnél sok szerencsét hozzá ^_^

      Törlés
    3. Kedves névtelen.

      Oh tényleg reklám? Pedig örültem, hogy végre valaki kommentel. :D
      Akkor ez bizony sajnálatos, de mint írtam nem járok fodrászhoz, és reklám hatására sem mennék. ^^ Ezért ilyen hosszú a hajam. ( kiderült a titok :P )

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...