#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. szept. 24.

10 kérdés/válasz + 11 random dolog rólam

Sziasztok! Ninától kaptam egy díjat, innen is köszönöm neki. Szeretek ilyeneket töltögetni, bár a random dolog rólam az mindig nehezen megy, mert kb. már mindent tudtok rólam. :D
Ezek ellenére lássuk a kérdéseket. ^_^



A díj lényege:
Meg kell válaszolni a kérdéseket.
Írnod kell 11 random dolgot magadról.
Ki kell hívnod további 5 embert, akiknek 10 kérdést kell feltenned.
Meg kell jelölnöd a személyt, akitől kaptad.



Nina kérdései hozzám:
1. Mi az a dolog, amit nagyon utálsz a hétköznapokban?
2. Szereted a hétvégéket? Miért?
3. Van jogsid? Ha igen, mikor szerezted meg? Ha nem, akkor szeretnél?
4. Melyik áll közelebb hozzád, a japán vagy a koreai kultúra/zene/filmvilág?
5. Mi az a dolog, ami nagyon megbotránkoztat?
6. Mi a véleményed a yaoiról és yuriról?
7. Hány évesnek érzed magad? (És hány éves vagy ahhoz képest?)
8. Ha holnap meghalnál, mi az, amit még megtennél? (Morbid, bocsánat.)
9. Mi a véleményed a hajléktalanokról?
10. Találkoznál velem élőben? ^^





1. Mi az a dolog, amit nagyon utálsz a hétköznapokban?
Azt, hogy ilyenkor többnyire egyedül vagyok itthon. :D 
Mondjuk ez néha tud jó is lenni. Hehe

2. Szereted a hétvégéket? Miért?
Már csak a vasárnapokat szeretem, mert ilyenkor ér rá mindenki. Általában pénteken és szombaton is mindenki dolgozik. 

3. Van jogsid? Ha igen, mikor szerezted meg? Ha nem, akkor szeretnél?
Sajnos nincs, pedig, ha megnézem a régi naplómat, már 13 éves koromtól kezdve nagyon szeretnék vezetni. (Titokban vezettem is apum kocsiját ) Szeretem az autókat, remélem lesz egy jó kis Hondám a jövőben. wehehe

4. Melyik áll közelebb hozzád, a japán vagy a koreai kultúra/zene/filmvilág?
Hát ez érdekes kérdés, mert igazából mind a kettő ugyanannyira érdekel. A zenében 70(koreai)-30(japán)%. Kultúra viszont egyértelműen Japán érdekesebb a számomra, meg napi szinten ezzel is foglalkozom ugyebár. Filmekben pedig mindkettőből nézek. Szeretem a doramákat. ^^ 

5. Mi az a dolog, ami nagyon megbotránkoztat?
Nagyon sok minden van. Pl., hogy "poénból" miért ölnek a katonák gyerekeket. Miért kell ártatlanokat legyilkolászni. Plusz a politikusok vagyona is eléggé megbotránkoztat. ( Legalábbis itt Magyarországon ) Szánalmas amit csinálnak. Rengeteg dolog van még..

6. Mi a véleményed a yaoiról és yuriról?
Nincs vele különösebb problémám. Régebben ment a Gravitation anime és az yaoi volt, és nagyon szerettem. :D Persze vannak határok, hogy mik férnek bele. Gravitation jellegű még jöhet bármelyik műfajból. : )

7. Hány évesnek érzed magad? (És hány éves vagy ahhoz képest?)
Ugyanúgy érzem magam, mint 15 évesen. : D Ugyanolyan hülyeségekről tudok dumálni, mint akkor, és szerintem a hajamon kívül más nem is változott meg rajtam azóta. 
Amúgy 22 vagyok. : P 

8. Ha holnap meghalnál, mi az, amit még megtennél? (Morbid, bocsánat.)
Pfúú, hát nem tudom. Ha ténylegesen tudnám, hogy holnap végem, akkor tuti hogy bedepiznék. :D Felhívnék mindenkit, aki fontos és egyesével végigölelgetném őket és elköszönnék. Ha a  halálomig nem volt idő beteljesíteni/elérni azokat a dolgokat, amiket akartam, akkor 1 nap alatt már teljesen fölösleges lenne bármibe is kezdeni. Szerintem. 

9. Mi a véleményed a hajléktalanokról?
Sokan nem tehetnek róla, hogy hajléktalanok lettek, hallottam sok sztorit, hogy vállalkozókból hogyan lett hajléktalan. Hogyan húzták le róluk az utolsó bőrt is a nagyobb cégek, és hogyan hagyták el a családjuk emiatt. Ezeket az embereket őszintén sajnálom. Ám azokat elítélem akiknek az ember állást próbál nyújtani, de könnyebb az utcán punnyadni egész nap és kéregetni, mint megdolgozni a pénzért..  (Itt a teljesen egészséges hajléktalanokról beszélek, akik tudnának dolgozni csak nem akarnak. )

10. Találkoznál velem élőben? ^^
Perszee. : D Remélem ez előbb utóbb össze is jön, ha már itt vagy Pesten. ^_^


11 random dolog rólam

1) Slice Of Life anime műfaj az egyik nagy kedvencem a horror/pszichológiai mellett. Imádom az iskolában játszódó középsulis/egyetemista emberekről szóló animéket/doramákat. 

2) A tejberizst csak barna rizsből csinálom, mert szerintem az sokkal finomabb. :D

3) Nagyon nagyon szeretem a Halloween feelinget. Tököt faragni is szoktam. ^^ 
Ilyenkor sokszor a szobámat is feldíszítem. Színes leveleket vágok ki és a függönyre rakom őket, narancssárga/fekete holmikat teszek ki. Gyertyákat gyújtok. Persze beöltözni nem szoktam. :D 
Ja és imádom a sütőtököt. :D 

4) Amikor elmúlik a nyár, néha háttérzenének berakok egy kis kabóca hangot, mert a régi nyaralásainkra emlékeztetnek. (Nálunk itt a panelrengetegben nincs kabóca hang :(  ) 

5) Nagyon szeretem a naspolyát és a lichi-t. Valamiért nagyon sok ember irtózik tőlük a külsejük miatt. :D  (Indokok: "Lichi=ez egy szemgolyó, Naspolya=ez meg van rohadva" ) 

6) A legjobb fotósorozataim ősszel készültek. Ilyenkor nagyon szépek a fények, és valamiért a fotóim is szebbek. 

7) Vastag ajak fétisem van. ( pasiknál természetesen) >.<  :D
Tőlem aztán lehet kocka hasa valakinek, ha nincs szép szája az illetőnek, akkor 80-90%-ban nem az esetem. Szerencsére a párom is a szép szájúak körébe tartozik. :D haha 

(Bal: Exo-Kai , Jobb: Párom) 

8) Általános és középsuliban is én volt a "melankolikus", "komoly" "kreatív" jelzőkkel megáldott lány. A fotográfus szakon viszont (szerintem :D ) én voltam az osztály egyik bohóca. Szerintem a volt o.társaim ezt tuti nem hiszik el, sőt én sem hiszem el, hogy valójában vicces vagyok. :D
Inkább csak jó közeg kellett hozzá, hogy kijöjjön ez az énem is. 

9) Azért készülődök olyan sokáig, amikor elindulok Pestre, 
mert nem akarok rossz benyomást tenni azokra, akik a blogom miatt felismernek az utcán. :D 
Barátom szerint ez már paranoia, de sokszor rám írnak, hogy láttak itt meg ott, és ilyenkor megnyugtató a gondolat, hogy nem voltam slampos. :D 

10) Nagy vágyam, hogy egyszer megöleljek egy tigrist, még , ha utána le is harapja a fejem. Megéri! 

11) Szeretem a világítós tárgyakat. Lávalámpa, színes gömb, amit alulról meg lehet világítani. Színes hangulatfények. Mindegyik megtalálható a szobámban, bár a nyulam miatt nem tudok őket használni, mert elrágja a kábelt. xD  (igen a nyulam szabadon van , csak aludni megy a ketrecébe )
Amúgy még zuhanyrózsám is volt, ami a hőmérséklet hatására változtatta a színét, de sajnálatomra tönkrement. >.< 


És a végéhez is értünk. Remélem tetszettek a válaszok és a random dolgok is. ^^
Szép napot!

XoXo

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...