#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. júl. 3.

Mi van a táskámban - picit másképp


Sziasztok!
Mostanában igen felkapott lett a "Mi van a táskámban" jellegű poszt,
így gondoltam én is megmutatom, hogy mi van az én kis táskámban. ^^
A képet nézve gondolom rájöttetek, hogy én nem éppen úgy fogtam hozzá a poszt elkészítéséhez, mint "kellett" volna. :D 
Igazából a poszt rövid története annyi, hogy unalmamban elkezdtem rajzolgatni tárgyakat, aztán ez lett belőle. :D A rajzok természetesen csak "firkák", nem realisztikus ábrázolásban készültek, mert  tengernyi időm nekem sincs. :D Haha
Nah, de lássuk is kicsit részletesebben, hogy mi mindent cipelek magammal, ha megyek pl. Pestre shoppingolni. 


  • 1) Kulcs. Hát ehhez nem tudok mit hozzáfűzni, kulcs az alapvető dolog szerintem. :D
  • 2) Sony Xperia mobilom és a kis barna szütyőm. ^^
  • 3) Ipod. Ez elengedhetetlen kellék, mivel csak Pestig 1 órát ülök a buszon, és vissza is, szóval elég unalmas lenne nélküle. Régebben könyvet vittem vagy mangát, de félek, hogy eláznak vagy ilyesmi, úgyhogy egy ideje már csak ipod az egyetlen szórakoztató eszköz a táskámban.
  • 4) Kis rózsaszín pénztárcám, ami már sajnos kezd foszlani. :(  Pedig esküszöm az eddigi legjobb pénztárcám volt. Nagyon sok mindent bele tudtam tuszkolni. >.<
  • 5) Pici igazolványtartó. Benne van minden szükséges dolog, mint a személyi igazolvány, busz jegyek, Rossmann és Dm kártyák stb. :D
  • 6) Fényképezőgép. Ha hosszabb útra megyek a kis kézi gépem általában nálam szokott lenni, biztos, ami biztos alapon. 
  • 7) Pici fésű, ami belefér a zsebembe is. Ezt azok fogják érteni, akiknek frufrujuk van. Nem érdekel a hajam többi része, csak a frufrum álljon tökéletesen, ahhoz meg elég ez a pici bébi fésű is. :D
  • 8) Essence Tint szájfény. Az egyik kedvencem. Több színben is van, és általában kettő minimum nálam van. :D 
  • 9) Alapozó szivacs. Ezt azért is viszem magammal, hogy napközben igazítsak a sminkemen, és ezzel a leghigiénikusabb. Kézzel nem szeretek az arcomhoz nyúlkálni. 
  • 10) Zsebtükör. Erről már írtam anno bejegyzést. Pici ebay-es nyuszis tükör, imádom. ^^
  • 11) Catrice alapozó maradék. Általában mindig van nálam valami alapozó, amiben már csak kevés van. Sajnos munka közben mindig elhagyom a sminkcuccaimat, ezért mostanában csak a kifogyóban lévő alapozóimat viszem el. :D 
  • 12) Sebtapasz. Mindig van valami sebem, amit muszáj leragasztanom. Ha arcomon van valami óriási seb, akkor azt is  néha leragasztom nap közben, hogy ne menjen bele kosz, ameddig a budapesti szmog árad a képembe. 
  • 13) Puma Animagical parfüm, mini kiszerelés. Nagyon imádom az ilyen friss illatokat. ^^
  • 14) Pici zsebkendő. 
  • 15) 2014-es naptár plusz hozzá toll. Hostess melóm van, így mindig jegyzetelem, hogy hány órát dolgoztam aznap, és mennyit kerestem. 




3 megjegyzés :

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Milyen képszerkesztő programot használsz és a táskád tartalmát mivel rajzoltad meg?
    Előre is köszönöm! ^-^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Ezt csak egy sima fehér lapon megrajzoltam és lescenneltem. ^^
      A képszerkesztő amivel kicsit feldobtam (szín és keret) az az a XIU XIU nevezetű kínai képszerkesztő volt. ^^

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...