#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. júl. 28.

Készítsd el a saját Sailor Moon karaktered - öltöztetős játék


Sziasztok!
Az "unalmas" nyári napokra hoztam nektek egy kis játékot. Ha már mindenki idén Sailor Moon lázban ég, bemutatnám nektek ezt a különleges Sailor Senshi Maker nevű öltöztetős játékot. Gondolom sokan már játszottatok hasonló öltöztetős játékkal, szóval nem kell egy bonyolult dologra számítani.
Az alkotó Drachea Rannak volt, aki egész elképesztő módon teljes részletességgel rajzolta meg a karakterek egyes részeit. Szerintem gyönyörű a grafika. Nagyon sok öltöztetős játékot láttam már, de ennek tényleg nagyon kidolgozott minden egyes "porcikája". 


Kezdetnek válasszunk háttért, ezek színeit is tudjuk állítgatni.
Plusz a háttérbe tudunk pár effektet is rakni.
Ha ezzel megvagyunk jöhet is a személyre szabás.
A karakter többi részeit a SM testére való kattintással ugrik elő, mint a haj, szem, bőrszín stb.


A kis nyílra kattintva még több haj és extra jön elő, 
ha az első oldalon lévők nem nyerte el a tetszésünket. 

Ezeken kívül számos más dolgot is be tudunk állítani a kis karakterünkön. Én is készítettem egyet. :D Próbáltam magamról mintázni. :D Haha


És íme. :D
Így néznék ki SM karakterként. :D


4 megjegyzés :

  1. Most nagyon magával ragadott ez *-* Kösszi, hogy megosztottad velünk :D
    Én ilyen lennék: http://img0.picup.hu/43j1crz.png :DDDD

    VálaszTörlés
  2. És ezzel hogy is lehet játszani? Mire kell kattintani hozzá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. A játék neve Sailor Senshi Maker, ahogy írtam a bejegyzésben.
      Csak simán írd be google-ba és az első link az lesz. : )

      Annie

      Törlés
    2. Szia! :)
      Nagyon köszönöm. :)

      Dia

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...