#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. ápr. 28.

Új Sailor Moon karakterek - friss hírek


Sziasztok!
Nemrég a hivatalos Sailor Moon weboldalra felkerültek az új SM karakterek. 
A rajzolása megosztja a közönséget.
Első ránézésre kicsit olyan sablonosnak tűnik, a régi karakterek egyedibbnek tűntek. 
Bár lehet, hogy ezt amiatt mondom, mert már nagyon megszoktam a régi Sailor Moon rajzolását. 
Most sokkal nagyobb hangsúlyt fektettek az arcok megformálására. Kicsit "cukibb" vonalat képviselnek, főleg a szemek miatt. Majd meglátjuk, hogy a valós animében hogy is fog kinézni, lehet, hogy sokkal szebb lesz minden. Én legalábbis ebben reménykedem a legjobban, hogy összhatásban szép lesz.

A hírek szerint július 5-én fogják sugározni az első epizódot. 
Várjátok már?


{Karakterek}









2 megjegyzés :

  1. Nagyot dobbant a szívem :) Mindig Vénusz volt a kedvencem, nekem tetszik így is tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem Bunny volt az abszolút kedvencem, de kicsit fura az új karaktere. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...