#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. ápr. 4.

Ziaja kakaóvajas testápolócsomag Review


Sziasztok!
Már régóta szerettem volna bemutatni nektek ezt a kis szettet, de annyira sok kozmetikumot kaptam, meg halmoztam fel, hogy még csak idén került rá sor, hogy használjam is őket. :D
Először is szeretném megköszönni a frizuravarazs.hu -nak a játékot, 
és, hogy én nyerhettem meg az egyik csomagot. ^^
A csomag amúgy pont Karácsony előtt érkezett, úgyhogy a fa alá be is tettem, 
mint ajándékot. :D hehe


Már régebb óta nézegetem a Ziaja márkás termékeket. 2-3 éve vettem egy kakaóvajas kézkrémet, és az egyik kedvencem volt akkoriban. Aztán valahogy elfelejtődött ez a márka, majd végül egy uborkás arckrémükkel ismerkedtem meg egy pár hónapja. Fura, mert pont néztem, hogy melyiket vegyem, a kakaóvajasat, vagy a vegyes bőrre való uborkásat.  Aztán végül az uborkás mellett döntöttem, mert nekem inkább problémásabb bőröm van. 
És erre kapom az emailt rá 1-2 hétre, hogy megnyertem a csomagot. :D 
Nagyon örültem neki, főleg azért mert az uborkás arckrémet vettem, és így kétfélét is tesztelhetek a márkától. :)


Legelsőnek a testápolót és a tusfürdőt kezdtem el, mivel arckrémet már mást használtam. 
A tusfürdő mai napig az egyik kedvencem. Nagyon jó illata van a zuhany alatt, imádom ezt a kakaós fincsi illatot, sajnos azt vettem észre, hogy hamar elillan a bőrről, úgyhogy ezért kicsit csalódott is vagyok. 
Viszont a testápoló sokáig érezhető. Csak emiatt megbékéltem a tusfürdő hiányosságával. :D
A testápoló lett az igazi kedvencem a csomagból.
 Még ilyen bársonyos, krémes állagot nem éreztem egy testápolómnál sem.
 Egyszerűen imádom, úgy ahogy van. 
Nagyon szépen rendbe hozza a borotválkozás utáni szárazságot a lábamon, 
úgyhogy mindig ezzel fejezem be az esti rutinomat.
Az illata is sokáig érezhető. Amikor este fürdés után testápolózok, és másnap reggel zuhanyzok, nagyon érződik rajtam. :D Párom is mindig kérdezi, hogy mi ez az édes illat. xD 
Szóval a testápolójuk nálam tuti befutó. Lehet, hogy ki fogok tőlük próbálni más testápolót is. Főleg most, hogy jön a nyár, inkább valami frissre vágyom. Barackra, narancsra, mangóra, vagy ilyesmi. :D 
Mostantól tuti megnézem az összes Ziaja terméket a polcokon. ^^


A harmadik alanyunk a kakaóvajas arckrém. 
Ennek az állaga kicsit fura volt. 
Amikor felviszem az arcomra, és elkezdem körkörösen eldolgozni, valahogy olyan mintha vizes állagúvá változna és az ujjaim elcsúsznak az arcomon. :D 
Ilyet még soha nem tapasztaltam krémeknél. Nagyon furcsa volt. 
A leírás szerint normál bőrre van. Nekem sajnos vegyes a bőröm, úgyhogy ez a krém a telet leszámítva már kicsit sok volt. Sajnos az én bőröm még 2-3 óra múlva sem tudja teljesen beszívni.  
Az illatát nagyon szeretem. Persze nem ugyan olyan mint a testápolónak, de nagyon kellemes illatú. 
(Párom szerint viszont túl édes :D ő nagyon nincs megbékélve vele.   )
A krémet persze használgatom, mert valamikor néhol elkezd hámlani az arcom, 
ahol kissé megszalad az arcradír, vagy a zsíros bőrre való krémek túlzottan kiszárítják. 
Ilyenkor ez a krém teljesen hatékonyan teljesít. :) 

Egyszóval. Én teljesen elégedett vagyok a termékekkel. 
Amit kell azt teljesíti. Az illata nagyon jó, úgyhogy aki szereti a kakaó illatú dolgokat, 
próbálkozzon be vele mindenképpen. ^^


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...