#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. ápr. 12.

Essence LASHmania Reloaded szempillaspirál teszt - Review


Sziasztok!
Nemrég vettem ezt az új szempillaspirált, mivel a régi NYC spirálom már majdnem beszáradt. 
Még az essence akció alatt beszereztem egy STAYS no matter what 24th volume mascara nevezetű spirált 390Ft-ért. Igazából ennyit is ér. :D
Nem tetszik az állaga, a szempilláim sem olyanok, amilyennek lenniük kéne. 
Ráadásul egyik szemfestéklemosóm sem boldogul vele.
 Sajnos pár szempillám is bánta a lemosási folyamatot. :( 
 Alig lehet szó szerint levakarni a szememről, úgyhogy meg is váltunk egymástól. :D


Az előző Essence csalódásom viszont nem volt olyan durva, hogy ne próbálkozzak be még egy essence spirállal. Sokáig nézelődtem, de végül az új LASHmania spirálra esett a választásom. 
Szokatlan volt az ilyen nagy kefe fej, mivel általában kisebb fejű spirálokat szoktam vásárolni.
Az viszont előny, hogy a kefe feje rugalmas műanyagból van, ezáltal jóval hajlékonyabb, és szerintem szebben is lehet felvinni a festéket, mint a sörtés társaival. 
Régebben is inkább a gumis fejűeket kedveltem jobban.


A nagy kefe hátránya, hogy a kevesebb, és a rövidebb pillájú nőtársaimnak talán nem annyira fog tetszeni, mert az alsó pilláimat én is elég nehezen tudtam kifesteni vele, úgy, hogy ne kerüljön a szemem aljára 1 tonna festék. Sajnos ennek a kefének tényleg ez az egy hátránya, hogy nagyon nagyon gyorsan póklábhatást lehet elérni vele, mert extrém sok festék kerül a szempillánkra. 
Persze ez nekem, aki anime/manga mániás, nem veszi el tőle a kedvem, 
de egy szolidabb lánynak lehet, hogy ez a festék mennyiség már sok lesz. Kicsit műszempilla hatást kaphatunk, ha 1x-2x átmegyünk vele a pilláinkon. 


 A festék állaga elsőre elég hígnak tűnt. Mondjuk legalább kibontáskor biztosra vehetjük, hogy nem beszáradt terméket vásárolunk. :D 
Meg is ijedtem, hogy "folyni" fog a pilláimról a festék, de szerencsére nem történt semmi ilyesmi. :)
A színe is nagyon szép fekete, egyáltalán nem szürkés, mint némelyik spirál. 


Az előtte utána képeken is láthatjátok, hogy a spirál beváltja a "hosszabbítás" dolgot, de a dúsításban már annyira nem sikerült remekelnie. Sajnos az én pilláim is "csak" hosszúak, de nem olyan dúsak, mint szeretném. Viszont elismerem, hogy tényleg egész nap ilyen szép marad, és nem kenődik el könnyen. Ha megfogom kézzel sem marad festék az ujjaimon, úgyhogy mondhatni szépen megszárad, nem kell félni, hogy összekened vele a felsőd. 


A végeredmény összességében tetszik. Én 990Ft körül vettem a rossmannban. Használtam ennél drágább spirálokat is, de nem volt soha ilyen hosszú szempillám, mint ezzel az essence termékkel. 
Biztosan sokáig használni fogom, de remélem , hogy az essence kifejleszt végre egy olyan spirált is, ami egyszerre két problémát is tud orvosolni. Hosszabbít és dúsít is egyaránt. :D



Nektek hogy tetszik ez a spirál? :)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...