#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. ápr. 9.

Vasárnapi személyes - Animecon és diéta 2.0



Sziasztok!
Mostanában nem nagyon volt időm foglalkozni a bloggal.
 Vagyis a személyes bejegyzésekre gondolok leginkább. Ezért is maradt ki most a vasárnapi személyes bejegyzésem, de most pótlom is. :D
Igazából olyan hűű de sok minden nem történt velem mostanában. 
Most hétvégén volt az Animecon, amire ugyan nem volt jegyem, de azért kimentünk 2 barátnőmmel megnézni a jelmezeket, meg ilyesmi. 
Nah meg a fotózás miatt is mentek, ugyanis a vizsgamunkámhoz szükséges jó pár fotó, többek közt az "esemény fotózás" és társai. 
Sajnos elfelejtettem elkérni a suliból a 200mm-es objektívet, így az én kis 18-55mm-s objektívemmel ritka rossz képek készültek. :(
Teljesen el vagyok keseredve, hogy mennyi kép életlen lett. Wáá, na mindegy, nem is rágódom ezen többet. Délután 2 felé értünk ki, és a hideg miatt kénytelen voltunk hazakullogni olyan 4-5 körül, mert padok ugyebár nem voltak, csak ilyen kőből készült ülőalkalmatosságok, amik nem valami kényelmesek, és nem is túl melegek. 
A busz, ami visszavitt minket az Örs V. térre egy csomót késett. Nem is értem, hogy minek van kiírva a menetrend, amikor egyszer sem jött úgy a busz. Se oda, se vissza. 
Ennek ellenére azért jó volt. Sokat röhögtünk a jelmezeken. :D Volt pár merész lány, akik egy szál bugyiban és melltartóban rohangáltak, miközben én megfagytam a télikabátomban. :D 
Remélem a veséik túlélték a hétvégét. Ha nem, akkor minden jót a betegeskedőknek. 
Voltak annyira durva jelmezek, hogy fel sem lehetett fogni. 
Nagyon szépen kidolgozott, megcsinált karaktereket láthattunk, 
úgyhogy gratula mindenkinek, tényleg ügyesek voltatok. 


A másik nagy esemény, ami mostanában történt az az, hogy megismerkedtem a www.kaloriabazis.hu nevezetű oldallal, amit egy sminkbox-os bloggerinánál láttam. Még aznap regisztráltam az oldalra és el is kezdtem az életmódváltást. 
1100 kalóriát írtam be magamnak, amivel a kalóriabázis szerint augusztus első hetére érném el az 55 kilót, heti fél kiló fogyással. Szerintem ez abszolút nem gyors tempó, szóval remélhetőleg a bőröm is tudja majd tartani a változásokat. A diétát 3 hete kezdtem nagyjából és eddig olyan 2 kiló ment le. Azért nem tudom a pontos súlyvesztést mert sajnos jelenleg nincs mérlegünk itthon, úgyhogy csak a barátomnál tudok súlyt mérni hetente, és azon a héten amikor elkezdtem, pont nem néztem meg a súlyom. :D De olyan 2 kiló lehetett, mert 68 körül voltam és most a hétvégén 65.9  és 66 voltam. Úgyhogy mondhatni haladok. Persze tudom, hogy lesz olyan hét, amikor nem fogok fogyni egy dekát sem, de remélhetőleg nem fogom abbahagyni. 
Régebben is számoltam már a kalóriákat, akkor is egy 5 kilót sikerült ledobnom, de mivel nem volt olyan oldal, ahova csak beírom, hogy mit ettem és kidobja a kalóriát hozzá, így jóval nehezebb volt nyomon követni, hogy éppen hány kalóriát is ettem meg aznap. Úgyhogy a kalóriabázis nagyon megkönnyíti az életemet. Sokszor nem tudok enni 900 kalóriánál többet egy nap, és néha elgondolkodom, hogy hogyan is tudtam én legyűrni 2-3 ezer kalóriát egy nap. :D Hát mondjuk igen a TUC keksz az lement minden nap a suliba menet a 1,5 óra utazás alatt, aminek a kalóriaértéke 500 kcal, tehát a mostani egész napos kalóriabevitelem FELE. Nagyon durva, hogy egyes ételekben mennyi kalória van, másikban meg ehetek két tányérral és akkor is alig lesz 200 kcal. 


Igazából azért csak most osztom ezt meg veletek itt a blogon, mert régebben is elkezdtem egy nagyobb diétát, amikor konditerembe jártam 2 hónapig. De az eredménytelennek tűnt és abba is hagytam. És ezt a pénztárcám se bánta, mivel 10 ezer forint volt egy hónapra. 
Úgyhogy nem is mertem megint felhozakodni ezzel a témával, mert eddig még soha nem sikerült jelentősebb sikert elkönyvelnem diéta/életmódváltás témában. 
Facebook-on aki követ az viszont már tudja ezeket a dolgokat, mert ott is leírtam, hogy mi a helyzet, meg miket eszek, de a blogon komolyabban nem szeretnék ezzel foglalkozni, mert tök égő, ha megint abbahagyom 1-2 hónap után. :D 
Úgyhogy aki akar egy kis inspirációt, vagy kérdezni szeretne tőlem, vagy csak együtt akar fogyózni velem a kalóriabázis szerint, akkor nyugodtan keress meg FB-on. :)


Igazából az tetszik, hogy szinte bármit ehetek. :D Majdnem "csak" a kalória a lényeg. 
Jó nem teljesen, mert a kalóriabázis méri a szénhidrátot és a zsírbevitelt is, amit azért nem olyan jó túllépni. De amúgy Húsvétkor sem bűnöztem. Ettem kókusztekercset meg túrótortát, de ennek ellenére tudtam tartani a napi 1100 kalóriát. Úgyhogy szerintem tényleg csak annyi a titok, hogy mértékkel kell enni, és nem kell itt követni a hülye káposztadiétákat, meg a  "hogyan haljunk meg 1 hónap alatt a napi 500 kalóriás sztár diétával" című dolgokat, mert tökre fölösleges. 
Én még nutellás kenyeret is eszek, de csak reggel, és nem fehér kenyérrel. És akkor mivan? Fogyok így is, és nem leszek teljesen kiéhezett a csokira. Ugyanis tény, hogy aki teljesen megvonja magától a nasit, az hamarabb zabál be egy gyenge pillanatban. Inkább egyél meg minden 3. nap egy pici sütit vagy bármit amit szeretsz, de úgy, hogy az beleférjen a napi kalóriakeretedbe, és nem lesz semmi gáz az biztos. 


(Ezek az én kis nasijaim >.< )




Ezek mellett persze szoktam tornázni is. Mint írtam a konditerem nem igazán fér bele a dologba, így itthon tornázom a legtöbbet, plusz, ha barátomnál vagyok, akkor ott szoktam csinálni a durvább súlyzós edzéseket, mivel nekem itthon csak egy bébi súlyzóm van. :D
Akit nagyon ajánlok az Tatarek Rezső, Péntek Enikő és Rubint Réka dvd-k. Én szeretem mindegyiket. Jól meg tud mozgatni, és valamelyik résztől durván szokott most 
még izomlázam is lenni. :D 
Plusz itthon van egy ellipszis trénerünk, szóval azon is szoktam nyomni fél órát általában. 
Ami elég sok kalóriát éget a kalóriabázis szerint. :D 
Úgyhogy hajrá mindenkinek aki mostanában kezdte el az életmódváltást. 
Mindenkinek szurkolok, meg te is nektek, mert tényleg mindig mindent tök hamar feladok. >.< 
Remélem most nem így lesz. 

XOXO
Annie



6 megjegyzés :

  1. Nahát, akkor tulajdonképpen együtt fogyózunk, csak nem tudtunk róla :D Sok kitartást és hajrá neked! Én ezt az oldalt ajánlom, sok hasznos dolog van rajta a fogyással, a mozgással meg mindennel kapcsolatban: http://fogyas.info/ sokat segít. Köszi a kalóriaszámolós oldalt, már régóta kerestem egy ilyet! Nagyban számolom én is, de hát muszáj fogyózni, már lassan akkora vagyok mint egy ház :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen? :D
      Na hát akkor neked is sok sikert hozzá.
      Eddig milyen módszerrel kezdtél neki a diétának?
      Nekem eddig a kalóriaszámoláson kívül más nem jött be.
      Hát nyáron már én is eléggé bálna vagyok. :D Most ameddig tél van annyira nem látszik hehe. :D

      Törlés
    2. Hát eddig én is kalóriát számolok, illetve tornázok minden nap (lehetőleg). :) Meg ugye a vacsira nagyon kell vigyáznom, mert akkor már csökken a szervezet inzulinérzékenysége (inzulinrezisztenciám van meg pcos-m, erre figyelnem kell) így olyankor sárgarépát meg ilyesmit eszek :D Eddig még nem mértem le magam, mert el van barikádozva a mérleg a gardróbban, de érzem, hogy jobb, egyrészt több az energiám, másrészt meg olyan érzés mintha :D

      Törlés
    3. Jaj nem is láttam ezt a kommentedet. :D
      Gyíí de lüke vagyok.

      Pont most írtam egy bejegyzést, hogy hol tartok fogyókúrámban. :D
      Te hogy állsz? :)

      Én se mértem már kilót lassan 2 hete. :D
      Kíváncsi vagyok, hogy most hány kiló lehetek. xD

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...