#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. ápr. 22.

Pattanások utáni száraz, hámló, sebes bőr? - A megoldás!


Sziasztok!
Sokat gondolkoztam azon, hogy megírjam-e ezt a rövidke kis "teszt"-nek mondható bejegyzést. 
Nem is mondanám tesztnek, hanem inkább tapasztalatnak az idők folyamán.
A probléma szerintem elég sok mindenkit érint. 
Gyakran nem bírjuk ki, és azért is kinyomjuk azt a nyamvadt pattanást, ami persze sokszor nem szakszerűen történik, és ilyenkor bizony felsértjük vele a bőrünket. (hosszú körműek pláne )
 Ilyenkor persze egy szép sebecske keletkezik az arcunkon, aztán pedig jön a kedvenc részem.
A már gyógyulásnak indult patti helyén hámlás, száraz bőr jelenik meg, amire hiába kensz alapozót, még brutálisabban látszódni fog a heges, hámlásos rész. 
Erre a problémára mindenki a drogériákban gyorsan keres valami pattanás utáni krémet, vagy arcápolót, tonikot, vagy elkezd őrült módon arcot radírozni. 
Sokszor több ezer forintot kidobunk egy-egy ilyen pattanás utáni arckrémre, pedig a legtöbbször a megoldás sokkal olcsóbb, és közelebb van, mint gondolnánk.

Ez pedig nem más, mint a nagyon jótékony hatású körömvirágkrém. 
Nagyon sok arcápoló készítmény tartalmaz körömvirágot, és ez nem véletlen. 
Persze szerintem a "bio" vagyis csak az önmagában lévő körömvirág krém a legjobb, és leghatásosabb. 



A krémet használhatjuk: 
nehezen gyógyuló sebekre, napégésre, visszerekre, égési sérülésekre. pattanásokra. 

Ha jól tudom a Balea is dobott már piacra körömvirág krémet, de én mindenképpen a gyógyszertári, bio boltos változatot ajánlanám. 
Amit én használok az egy pici, 15 ml-es kiszerelés, ami 2-3 hónapig is bőven elég. 
Nagyjából 200-300ft körüli áron kapható, szóval nem egy nagy összeg. 
A krém sárga színű, nagyon olajos. 
Ha van egy csúnya pattanás utáni sebed, akkor érdemes olyan 1-2 óránként bekenni vele a felületet. A krém nagyon fényesen csillog, olyan, mintha izzadna az arcod. :D 
DE elég hamar beszívódik. 
Az illatát nagyon sokan utálják, mert eléggé erőteljes illatról van szó, de szerintem, a gyorsan gyógyuló seb érdekében el lehet viselni, én már teljesen meg is szoktam. 
Nekem egy nagyobb sebet általában 2 nap után el is mulaszt. A hámlás is gyorsabban lezajlik, úgyhogy én nagyon sokszor alkalmazom ezt a kis csodakrémet. :)



A krémet amúgy házilag is el lehet készíteni. Legalábbis a neten nagyon sok receptet lehet találni róla, úgyhogy, aki  kísérletező kedvű, az nyugodtan belevághat, és akkor tuti, hogy bio krémet kap végeredményként.  :)


Ti használtatok már valaha körömvirág krémet? 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...