#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. okt. 10.

Japán kozmetikai "fog-trend" - croocked teeth


Sziasztok!
Gondoltam hozok nektek egy kis érdekességet Japánból. :)
A tökéletes fog - fehér, egyenletes vonalú. Na, de nem minden hol. 
Ennek a trendnek " Yaeba" a neve. Jelentése "kettős fog".
A japán nők szerint a görbe, vámpíros hatású fogak irtó szexik
 és sok nő szerint "gyermekibb" megjelenést kölcsönöz. 
A fogorvosok szerint egyre több japán nő megy a fogorvoshoz "agyarakat"
 csináltatni a fogára, ezzel létrehozva a "kawaii" hatást.



Egy beavatkozás átlagosan 390$-ba kerül - írta Dr. Kashiyama.
A természetben is sokszor fordul elő "yaeba" fogsor, 
ami általában a fiatalabb gyerekeknél fordul elő. 
Ezt általában fogszabályzással szokták helyrehozni, de 
Japánban viszont fizetnek az ilyen előreálló extrém szemfogakért. 
Természetesen nem mindenki hódolt be a divatnak. 
Pl. Michelle Phan szerint nem kellene az embereknek "hibákat" vásárolniuk.
 Mindenkit a valódi/saját hiányossága teszi egyedivé és széppé az egyént. 









Videó

8 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. Nekem is ilyen volt. És emiatt vállaltam be a fogszabit, mert iszonyatosan zavart, hogy "vámpír" vagyok. xD
      Azóta helyreállt a kiálló fog probléma, de nekem is kicsit hegyes maradt és még kilátszik, ha mosolygok. xD

      Törlés
  2. Köszönöm Japán, őrült lányok..Köszönöm :)))

    VálaszTörlés
  3. Na neeee! Ez most komoly? Miért akarja valaki a tökéletes fogsorát elrontani egy ilyen vámpírfoggal?? Az eszem megáll...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD Hát ez egy nagyon nagyon jó kérdés.
      De amúgy a japánoknak ritkán van szép foguk. Náluk természetben is elég sokszor előfordul ez a kusza fogsor, amit persze fogszabival szoktak helyrehozni. ( Már, aki akarja)

      Törlés
  4. Megyek Japánba, sztár lehetnék:-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD
      Én is az lehettem volna, de megcsináltattam a fogaimat. szipp szipp :((
      :DDD

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...