#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. okt. 17.

Felhívás! - Linkcserére fel!



Sziasztok!
Mostanában kaptam pár emailt, amiben írják, hogy nagyon tetszik nekik az oldalam, 
de nehezen lehet rám találni. 
Ennek a kiküszöbölésére, az volna a javaslatom, hogy 
akinek a weboldala, blogja stb.  kapcsolódik valamilyen szinten Japánhoz,
 vagy japán idolokhoz, vagy bármi egyéb, 
akkor nagyon szívesen várom kommentben a weboldala címét. 
Tehát magyarul én is kirakom, és ő is kirakja a banneremet az oldalára. 
Volt egy időszak, amikor abszolút nem tudtam szerkeszteni a linkcseréket, 
a blogspot újítások miatt, de mára ez a probléma is megszűnt. :D



Saját bannerem 

Kattints a képre a teljes mérethez!

Örülnék neki, ha mindenkinek lenne valamilyen kis bannere,
 mert ez jobban oda vonzza a tekintetet, mint egy sima link. :) 




Kérdés!


Ennek a bannernek a tulajdonosát keresem, mert valamiért
a blogspot kitörölte az oldala címét a bannerről, és nem találom. : (




Szóval hajrá emberek! Cseréljünk linket. ^_^

13 megjegyzés :

  1. www.imajdith.tumblr.com ez az oldalam, jobb oldalra a saját linkjeim alá szívesen kiteszlek, de sajnos bannerrel együtt nem tudlak :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben. No problem. :D Így is tökéletes. ^^
      És neked van valami bannered, vagy csak simán a linket rakjam ki a Linkcserékhez? : )

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Szia. Valamiért megint nem tudom a blogspot rendszerében szerkeszteni a bal és jobb oldalon lévő dolgokat :'(
      , úgyhogy holnap a párom gépén megcsinálom a linkeket. : ) Legkésőbb szombaton te is kikerülsz hozzám ^_^

      Törlés
  4. hogyan kell banner csinálni és bannert berakni bloggerre? :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bannert nagyon egyszerű csinálni. Akiknek nincs programjuk azok egyszerű Paint-ben is össze tudják hozni, de mondjuk én Photoshop-ot használok, ha ilyesmit akarok gyártani. : )

      És bannert berakni úgy lehet, hogy csinálsz egy új menüpontot jobb vagy bal oldalt.
      (Blogspot-ban: html/java scrip néven van ez az új menüpont.)

      Aztá utána a banneredet feltöltöd valami képmegosztó portálra. Pl. www.kepfeltoltes.hu -ra.
      Utána feltöltöd és onnan jobb klikk másolás, és átrakod a menüpontodba jobb klikk beillesztéssel. És kész is. Utána csak annyi a dolgod, hogy a bannerre kattintva el is lehessen érni az adott oldalt. Ezt meg úgy csinálod, hogy a menüpontodba, ahová bemásoltad a képet, felül ahol a betűtípusok is vannak, találsz egy gemkapocs jelecskét.
      Rákkatintasz a képedre, utána a jelecskére, és kitöltöd az URL címet, azaz a honlap linkjét írod be. És leokézod.

      Ha nincs programod banner készítéshez, akkor én elkészíthetem neked, ha gondolod. : )

      Törlés
  5. Elkezdtem csinálni magamnak egy bannert,de elakadtam a méreteknél.
    Nekem csak baromi nagyba rakja csak a kép miatt amit beszúrtam.
    Mekkora a mérete mondjuk a tiédnek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az én bannerem mérete 151 px × 48 px
      Ha photoshop-ot használsz, akkor aképméretezésnél be tudod állítani ezeket a paramétereket.
      De, ha nem megy, akkor küldd át a nagy méretű bannert és megcsinálom neked kicsibe. : )

      Törlés
  6. Köszi,de már megcsináltam!
    Bár nagyobb lett mint szerettem volna,de mivel a kép amit beszúrtam fix méretű ezért ha a banner méretét állítom akkor elcsúszik az egész.
    Ideiglenes marad ez.
    Én bannerfans.com oldalon csináltam hirtelen ezt találtam,de elég jó!
    Nézd meg,hogy sikerült ha van kedved!

    VálaszTörlés
  7. ^^ gratula!
    Nem is tudtam, hogy vannak ilyen banner készítős honlapok. :D
    Én is csinálok majd egy újat, mert már unom a régit egy picit. :D

    Amúgy valahova felraktad már a bannered?, Kíváncsi vagyok hogy milyen lett. :)


    VálaszTörlés
  8. A blogon, az oldalsávban megtalálod.
    Elég kezdetleges,de lesz ez még jobb is!:)
    http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...