#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2012. okt. 8.

Heti bejegyzés - suli, pörgés, mangák


Sziasztok!
Tegnap elég későn értem haza, úgyhogy nem volt már időm megírni a 
szokásos vasárnapi személyes bejegyzésemet. :D De ezt most pótolnám is. 
A múlt hetem kicsit kuszán telt. Találkoztam rengeteg emberrel,
 főleg könyv ügyben. Van egy barátnőm, Noémi, akivel mindig megpróbáljuk 
1 napra tenni a Rukkolás könyv talikat, és így le is tudjuk az egészet 1 napban. 
A rukkolán a legtöbb mangát Erikának köszönhetem, aki egy könyvkiadónál dolgozik. 
Múlt héten pl. a teljes Bania mangasorozatot kaptam meg tőle. Úgyhogy most nagyon virul a fejem. 
A Démonnapló 7 kötetét is és a Tarot Café-t is neki köszönhetem. : )



Jelenleg a Démonnapló manga 5. kötetét olvasom. Személy szerint nekem nagyon bejön. 
Kellőképpen van jelen benne a komolyság, és persze ott a határtalan humor. :D
 Azok a sok chibi fejek, meg iszonyat jók. Alig tudom visszatartani a röhögőgörcsöt 
a buszon, miközben olvasom. xD Már várom, hogy végül mi lesz a manga végkifejlete. Jah és én amúgy az 1. kötet végén jöttem rá, hogy a főszereplő az fiú, nem pedig lány. xDD
Ha már a mangáknál tartunk, van 2 kötetem,amitől áron alul megválnék.Az egyik a Bizenghast manga 2. kötete, a másik pedig az Éjféli opera 1. része. Van még egy Árnybíró manga 1. részem is, de az picit megázott, mert az előző gazdája nem vigyázott rá kellőképpen. -.-" 
 Akit érdekel valamelyik, az írjon kommentet. :)




Múlt héten kaptuk ki a "végleges" órarendünket, ami eléggé elborzasztott minket. 
Annyi óránk van, hogy ihaj, plusz minden nap 8-ra kell menni, pedig az iskola úgy hirdeti magát, hogy 9-től van tanítás.. Ennyit erről. Eléggé kiakadtam. Aztán erre jött még a ráadás, mert kiderült, hogy a végleges órarendünket még pénteken délután megtoldották plusz 4 órával. Tehát szinte majdnem minden egyes nap 8 óránk van. -.-" Annyira jó lesz. :D Szerintem zombi leszek, minden nap 5kor kelés és este 5-re hazaérés.. :D
Na, de hát mindegy, majd ellógunk pár órát, ha már nagyon kivagyunk. :D




Mostanában az angol tanulással is elég sokat foglalkozom, mivel valószínűleg újra
 kell mennem érettségizni angolból, hogy emeltet tegyek belőle. 
Már örültem, hogy végre vége az érettségis hercehurcának, erre megint kell mennem. :D 
Végül is, nem fogom fel tragédiának, mert ígyis-úgyis tudnom kell angolul a jövőben. 
A tanulást az igeidőkkel kezdtem. Mindig kevertem valamiért őket, úgyhogy 
most az elejétől kezdve átveszem az összes igeidőt, amit tudni kell a vizsgára. 
Biankától pedig kaptam egy angol emelt szintű érettségire felkészítő 
könyvet, amit hamarosan el is kezdek töltögetni, csak még befejezem az igeidőket. :D
Alig várom, hogy vége legyen és elkezdhessem tanulni a japán nyelvet.
Letöltöttem egy csomó japán nyelvkönyvet, és mindegyik tök jóó. :D 



A párommal most 10-én leszünk 3 és fél évesek. :D 
Általában az évfordulókat szoktuk komolyabban megtartani, ajándékkal meg ilyesmi.  
Félévkor pedig csak el szoktunk menni enni valahova, vagy moziba. ^^
Jó régóta együtt vagyunk. Észre sem venni, hogy milyen gyorsan szalad az idő. 
Mindenesetre még mindig ugyan annyira szerelmes vagyok, mint régen, 
szóval téves ez a dolog, hogy 1-2 éven belül elmúlik a szerelem. :D 
Cöhh, ne akarják ezt nekem bemesélni. :P :D 


Ma nem voltam suliban, mert észrevettem, hogy lejárt a személyim. ( Még márciusban x'D ) 
úgyhogy most elmentem csináltatni egy újat. 
Hát én nem tudom,hogy ezek az igazolványkép fotósok, direkt arra mennek-e,
 hogy a lehető legsz*rabb kép készüljön el rólad, vagy tényleg ilyen hülyén nézünk ki,
 de én olyan iszonyatosan ronda vagyok a képen, hogy az hihetetlen. 
Ráadásul tökre alulról lett fotózva a kép, szóval olyan, 
mintha b*zinagy malac fejem lenne. :D xD  Iszonyatos,
 és ráadásul 10 évig érvényes.. Ahhh.. isteni.
A mai napon még tervezek egy két magazin feltöltését, ha nem fog befagyni a gépem.
Valamikor nagyon megmakacsolja magát, és abba kell hagynom miatta a feltöltést. -.-"
Nagyon idegesítő tud lenni. 
Na mindegy, legyetek jók, nézegessétek a 
mai napon feltöltött magazinokat, és jó szórakozást ^^
 

CHU CHU  

2 megjegyzés :

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...