#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2017. márc. 31.

⦗ COSMETIC ⦘ Etude House Face Conditioning Cream - Light | Teszt/Review


Még tavaly vásároltam ezt az " Etude House Face Conditioning Cream " nevezetű terméket, azon belül a Light változatát, ami elvileg zsíros bőrre lett kitalálva. Az én bőrtípusom zsíros/vegyes bőrnek mondható. A krém SPF 25 -ös fényvédőt is tartalmaz, főleg emiatt döntöttem annak idején mellette, mivel bevallom eddig nem törődtem a káros napsugarakkal. A termékről tudni kell, hogy a leírás szerint egyszerre hidratáló krém, fényvédő és sminkalap, és bőrszín egységesítő. Szerintem elég jó ötlet, hogy valaki megpróbálta ezt mind 1 kis tubusba sűríteni. 



A Light változat egy nagyon könnyed, folyós fehér krém, ami pár perc alatt felszívódik.
 (néha sikerült a földön landolnia a krémnek,úgyhogy vigyázat, tényleg nagyon folyik! ) Az én arcom nagyon puha, és kicsit "púderes" hatású lesz tőle. A bőrszín egységesítést is valamennyire szerintem beváltja, látom, hogy világosít az arcomon, ami pattanásos, piros foltos időszakban jól tud jönni. A krém eléggé virágos illatú, így aki parfümre érzékeny, annak lehet, hogy nem lenne jó választás. Nekem különösebb gondom nincs vele, én szeretem a virágos illatokat. 


Mivel egy hatalmas adag (Holika Holika) sminkalapot vásároltam még tavaly, ami még most se fogyott ki, ezért szorult háttérbe ez az Etude House primer, és el is felejtettem róla írni. Szeretem egyébként használni, de nekem ő még így is egy picit zsírosnak hat. 
Nyáron már inkább gélesebb, vizesebb primert szoktam használni sminkalapként, mivel az valamivel jobban tud esni a bőrömnek, de télen és ősszel nagyon szerettem ezt a krémet is.
 Néha használtam este lefekvés előtt is, mivel elvégre hidratáló krém is, 
és másnapra isteni puha lesz tőle az arcom. 
( Anyukámnak a kék változat van meg, és ő is hasonlókról számolt be, ő pl. nem tudott róla, hogy ez hivatalosan "sminkalap", így mindig éjszakánként használta.
3 fajta alapozóval használtam, és egyikkel sem veszett össze, nem csomósodott össze az alapozó, vagy pergett le, szépen lehet rá sminkelni. 


Akinek száraz vagy normál bőre van, a kék színű változatot ajánlom, 
állítólag picit jobban hidratálja a bőrt, amire a zsíros bőrűeknek ugye már nincs szüksége,
 de érett/száraz bőrnek szerintem jól fog esni. 
Ha nem zavar titeket a virágos illat, akkor bátran ajánlom. Mint mindig, ebben az Etude House termékben sem csalódtam. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...