#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. okt. 6.

⦗ COSMETIC ⦘ Koreai Tonymoly x Pokémon kollekció


Pont az egyik koreai webshopot böngésztem, amikor szembetaláltam magam ezzel a kollekcióval. El is feledkeztem majdnem róla, pedig, ha jól emlékszem még anno a Tonymoly, koreai kozmetikum márka az Instagram oldalán, a nyár vége felé jelentette be, hogy lesz egy Pokémonos kollekciójuk, ami valószínűleg a hirtelen jött Pokémon Go mobilos játéknak volt köszönhető. Mivel 90-es évekbeli "gyerek" vagyok, azért megdobogtatja valahol mélyen a szívem ez a kollekció. 
Szerintem a fő célcsoport is inkább a 20-on évesek lesznek, mivel mi nőttünk fel ezzel az animével, amikor kicsik voltunk. Én még a moziban is láttam a Pokémon filmet, amire az iskolával mentünk el ráadásul. :D Plusz volt szerencsénk pokémon tazokkal, triókkal és egyéb cuccokkal játszani, csereberélni. Folyamatos küzdelem folyt minden szünetben, hogy elnyerjük egymás tazo-ját. :D 
Szóval tetszik a kollekció, ha tehetném mindegyikből vennék egyet. :D



Pikachu cushion alapozó 
( 2 féle változatban. Klikk a képre a további infókért ) 



Pikachu cushion pirosító 
( 2 féle változatban. Klikk a képre a további infókért ) 



 Jigglypuff púder
( 2 féle változatban. Klikk a képre a további infókért ) 



 Arctisztítók 
( 4 féle változatban. Klikk a képre a további infókért ) 



 Hidratáló krémek
( 4 féle változatban. Klikk a képre a további infókért ) 




Kézkrémek
( 8 féle változatban. Klikk a képre a további infókért ) 
Pikachu: vanília, Jigglipuff: barack illat, Evee:púder illat, Togepi: citromos, Squirtle: lótusz illat, Bulbasaur: zöld tea , Charmander: grapefruit, Snorlax: Levendula illat


Forrás: http://www.etonymoly.com/

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...