#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. okt. 15.

[FASHION] Cicás kesztyű okostelefonokhoz

Megint egy télies kiegészítő. Sajnos végleg beköszöntött a hideg idő, ami miatt én is egyre melegebben kezdtem öltözni. Ilyenkor kapok rá az Ebayen és az üzletekben a cukibbnál cukibb téli kiegészítőkre. Eléggé sál mániás vagyok, szinte minden évben szereztem be egy újabb darabot, pedig alapjáraton nem szeretem a sálakat, de a szép színek, a puhaság mindig ellágyítja a szívem. :D 








Bosszantó, hogy a telefon kijelzője nem érzékeli a nyomást, ha kesztyűben vagy igaz? 
Ezek a kesztyűk pont azért lettek kifejlesztve, hogy ezt a problémát is megoldja, és ne kelljen a farkasordító hidegben levenni a kesztyűt, csak mert fel szeretnénk valakit hívni. A design nagyon aranyos, olyan, mintha a cica pont nyúlna valamiért. :D A kesztyű beleseje nagyon meleg polár anyagú, az mutató és a hüvelykujjon pedig egy olyan anyag van, amivel könnyedén lehet mobilozni is. A kesztyű szára is meleg prémes béléssel van bevonva, hogy a csuklót is melegen tartsa. Az ára 4295 ¥ -be kerül, amit a forgalmazó, azaz a Felissimo honlapján lehet megrendelni. 



Forrás: http://prtimes.jp/main/html/rd/p/000000%20441.000012759.html

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...