#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. okt. 12.

GASZTRO | Rémes Halloween-i sütik


Japánban általában a szokásos halloween-i elemek találhatóak meg,
 mint a boszorkány sapka, töklámpások, fekete macska stb. 
Az idei év Halloween-i dekor eleme a szemgolyó lett, legalábbis a tokiói Roppongi Hills szórakozóközpontjában.  A lejjebb látható nasikat/italokat október 7-től egészen Halloween napjáig vásárolhatják meg az odalátogatók. 


Van itt egy bizonyos "Berry Halloween Eye Cake" becenévre hallgató torta, ami fincsi bogyós gyümölcsös, tetejét eper díszíti, na meg az elmaradhatatlan szemgolyók. :D 
(A szemgolyók szerintem ugyan azok, mint, amit itthon is lehet 100 forintos boltokban kapni, kicsit gumicukor állagúak ) A torta ára 650 yen ( kb. 1450 ft ) 


A "Purple Potato and White Chocolate Spider Pancake" egy 2900 yenes palacsinta "torta", hiszen a méretéből adódóan valószínűleg több fős nasi. Töklámpás formával és fehér csokis díszítéssel. Nyammi


A Halloween-i témából persze a maci sem maradhat ki. De hoppá! Mi történt a bal szemével? Jól látod, kicsit ki lett karmolva. :D De semmi baj, biztosan így is nagyon finom. 
A macit 432 yenért lehet megvenni.



A " Real Monster Eyeball Drink " egy szőlő ízű szóda, ami áfonyával van ízesítve. A két szemgolyó elem innen sem hiányozhat. Az ára 680 yen , ami 1500ft körül van. 




2 megjegyzés :

  1. fuu megkajálnám az összeset :DDD anyira jól néznek ki. amúgy a szemgolyók szerintem is olyanok, amit nálunk is lehet venni. az egyik százasba már nézegettem, de nem volt :D annyira szeretem őket, olyan bizarr :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen szerintem is. Nekem úgy rémlik, hogy piros lötyi is volt benne, amikor beleharaptál. :D Szerintem is nagyon finom. Én láttam a városunkban nemrég. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...