#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. márc. 12.

Hozd el a tavaszt a konyhába is!


Mióta feléledt bennem az a vágy, hogy gyűjtögessem a lakáskiegészítőket és a konyhai eszközöket a jövőbeli saját lakásomba, azóta folyton megakad a szemem különféle remek konyhai tárolókon, eszközökön. :D Az ikeában is egyre gyakrabban álmodozom a megfelelő étkészletről stb. Egyébként a gyűjtögetést már megkezdtem, ugyanis poharakat már vettem, plusz van pár konyhai kisgépem is (turmix, botmixer stb ), amit szintén vinni szeretnék a majdani lakásunkba. :D

Aztán megláttam ezt a kollekciót, és azt mondtam, hogy na ez nekem kell. :D 
(Sajnos valószínűleg nem így lesz, de azért elhoztam nektek megmutatni, hátha akad még olyan ember, aki osztozik a csodálatomon.) 
Szerintem szuperaranyosak ezek az edények, tárolók. Öröm lehet bennük főzni. :D 





Nézd meg a kollekció többi részét
 nagyobb képek formájában! ^^ 











Forrás:
 http://prtimes.jp/main/html/rd/p/000000011.000003501.html

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...