#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. márc. 17.

1000 ember! Fashion In Japan Nyereményjáték a Just Asia jóvoltából!


FASHION IN JAPAN NYEREMÉNYJÁTÉK!
Sziasztok kedveskéim! Természetesen nem felejtettem el, hogy átléptük az 1000 like-ot is facebook-on, ezért szerettem volna nektek egy értékesebb nyereményjátékot indítani!
Így hát a JUST ASIA webshop jóvoltából most egy eredeti japán/koreai albumot nyerhetsz! Mivel a szavazáson megoszlott a vélemény, hogy mi legyen a nyeremény, ezért a plusz kedveskedésem felétek, hogy a nyertes maga választhatja ki ajándékát! :)) Remélem így mindenki megtalálja a hozzá közel álló bandát/énekest. 
kiki hangulatjel
Megnyerhető lemezek: 
KODA KUMI : DRIVING HITS
BAP : ONE SHOT
FTISLAND : YOU ARE MY LIFE
FUCK THE BORDER LINE


  JELENTKEZÉS MENETE  

(Ha bármilyen problémád akadna a FB-os jelentkezéssel írj bátran, megoldjuk! ) 

■ 0) Légy a FASHION IN JAPAN oldal követője! 
( Vagy itt Facebook-on, vagy Google követés az oldalon ) 
■ 1) Nyomj egy like-ot erre a posztra.
■ 2) Regisztrálj a www.justasia.hu oldalra.
+ ESÉLY! 
■ 3) Oszd meg ezt a képet az üzenőfaladon Nyilvánosan!

MINTA:
XY néven követem az oldalt FB-on/Oldalon
Like-oltam a posztot. 
XY névvel regisztráltam a www.justasia.hu oldalra.
+ Esélyem: 
Megosztottam a posztot az üzenőfalamon.

Érvényesség: 2016.03.17 - 2016.04.17

1 megjegyzés :

  1. Szia! ^3^
    Mendler Laura néven követem az oldalt FB-on és a blogot Lora Momsen néven.
    Like-oltam a posztot.
    Mendler Laura névvel regisztráltam a www.justasia.hu oldalra.
    Köszönjük a nagyszerű lehetőséget! :)

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...