#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. dec. 19.

Élménybeszámoló - Animekarácsony 2014


Bevallom őszintén nekem ez volt az első Animekarácsonyom, ami, ha jól tudom immáron már 6. éve kerül megrendezésre. A korosztályt tekintve 16-24 közöttiek voltak többségben, de persze én nagyon sok kis 10-14 évessel is találkoztam. Ez a "kis" közösség, amibe belecsöppentünk, talán sokkal közelebb áll hozzám, mint gondoltam. A beszélgetések alatt rájöttem, hogy ők is hasonlóan vélekednek a drogokról, alkoholfogyasztásról, mint én. A legtöbb mai fiatal elképzelhetetlennek találja azt a tényt, hogy alkohol nélkül is lehet egy egy jót bulizni és felszabadultan élvezni valamit. 
Ezen a bulin pedig nem volt jelen az alkohol és mégis remek buli volt! Természetesen vittem én is a fényképezőgépemet, de idő közben az exponáló gomb bemondta az unalmast, így a cikkben megjelent legtöbb kép forrását lentebb megtaláljátok.


A megnyitó a Teátrumban volt, ami elég sok nézőnek adott szerencsére helyet. A nagyszínpadon elsőnek AMV vetítések mentek. A lista már fel is került a Mondocon weboldalára, aminek nagyon örülök, mert sokszor igazán fantasztikus művek mentek, amiket meg akarok majd még nézni, itthon nyugodtan. :D
Itt meg is nézhetitek őket ti is.


A következő, amire beültünk az Animés kerekasztal. Itt a januárban induló ígéretes animéket, és azok előzeteseit nézhettük meg. Műfajonkénti beszámolóval, amin elég sokat mosolyogtam. (Barátom nem egy animés, és sajnos már a "AMV" szó hallatán elakadt, de én tolmácsoltam neki. :D
 *gonosz kacaj*)


Ezután átmentünk ismét a Nagyszínpadhoz, mivel ott már javában zajlott a Cosplay verseny, és azt mindenképpen meg szerettük volna barátommal nézni. Szerintem rengeteg jó cosplay volt, bár csodálkoztam, hogy nagyon sok jó cosplay-t láttam napközben, de a viselőiket nem láthattuk viszont a színpadon, pedig szerintem akár helyezést is érhetett volna el vele. A cosplayekről fotókat lejjebb a tovább gomb után láthatjátok. A versenyzők szerintem jól teljesítettek. Voltak olyan cosplay művek, amiktől elállt a szavam (pl. lidérc ) , olyan nehéz lehetett kézzel megcsinálni. Még barátom is le volt nyűgözve, ami tőle nagy szó. :D A cosplay versenyen nem csak egyéni, hanem csoportos jelentkezésre is volt lehetőség. A csoportos előadások közt is voltak nagyon jók, bár megfigyelhető volt, hogy a legtöbb csoportban mindig volt 1 ember, aki tökéletesen tudta a koreográfiát, a többiek pedig követték a mozdulatait, emiatt talán a felszabadult élvezet nem látszódott úgy az arcokon, mint az egyéni fellépők esetében. ( már ahol látszódott az arc persze. :D ) Ahogy a képen is látjátok egy kicsit itt is képbe jött a kpop, és egy csapat fiatal leányzó B.A.P. számra táncolt. :)
Itt jegyezném meg, hogy végre találkoztam Ninával, aki az egyedüli ember az ismeretségemben, akivel ki tudom élni a Vixx iránti rajongásomat. :D
 Innen üzenem , hogy nagyon cuki voltál a cicafüleiddel. :D wehe <3


Az ülős/állós programok után kicsit bejártuk a D-csarnokot is, ami leginkább izgatta a fantázimat. :D Ugyanis itt voltak a hangulatos vásárok. Rengeteg manga, plüss, ázsiai nasi, könyvek, mondo magazinok, és meglepetésemre egy csomó kpop-os pult is volt.
 Nagyon fájt a szívem a Nana 16. és az újonnan megjelent 17. rész után. :D
Olyan szépek voltak a mangák, így felsorakozva.



A D csarnokban a vásárok mellett PS4, XBOX és egyéb retro játékok kipróbálására volt lehetőség.
A retro játékokat és a PS4-et 1-1 ember elég sok időre befoglalta sajnos,
így elég sokan felsorakoztak a gépek mögött. :D Tök jó volt viszontlátni a régi játékokat, amiket még én is nyomtam az ősrégi tv-nken a földön ülve. :D


Ugyan itt lehetett a Just Dance-el játszani. Érdekes módon elég sok ember táncolt, nem voltak szégyenlősek, ami nekem kicsit fura volt. Azt hittem, hogy a tánc terén félénkebbek az emberek, de itt ez kizárt, úgyhogy néha le-le álltunk megnézni a többiek mozgását. :D


A con vége felé a Nagyszínpadon jöttek a táncos AMV-k, parapara stb., amin mi a legtöbbet röhögtünk. :D Fergeteges buli volt, főleg akik felmerészkedtek a színpadra. Szerintem a képeimből is kitűnik az Attack on Titan titánja, aki szerintem a parti fő fő fő arca volt. Olyan mozdulatai voltak, hogy sírtam a nevetéstől konkrétan. :D


És a legvégére jöjjön egy videó, mert szerintem ez a videó adja át leginkább az Animekarácsony hangulatát, mert én tényleg "Alíz csodaországban"-szerűen éreztem magam. ^_^




















Képek forrása: 
Mondo Games
Gamegeek
Néhány saját kép, legfelül

4 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. Szia Vilma!
      Neked mi tetszett a legjobban az Animeconon? ^^
      Esetleg be is voltál öltözve?

      ANNIE

      Törlés
  2. A hangulata nagyon tetszett, tényleg olyan karácsony feelingje volt ^^ és a cosplayek nagyon tetszettek :33 sajnos én nem öltöztem be, de talán a tavaszin :D nagyon jó az oldal, csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is bejött a hangulat. Bár én nagyon fáztam. Beadtam a kabátomat és fél órára rá már ki is vettem, úgyhogy buktam a 200ft-om. >.<
      Én sem öltöztem be, de talán a tavaszira kitalálok valamit. :)


      Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy olvasol! ^_^ <3

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...