#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. nov. 29.

Visszatér a Tamagotchi!


Sziasztok!
Nemrég olvastam ezt a hírt egy angol portálon, és úgy gondoltam, 
hogy ez abszolút idetartozik az oldalra. :D
Igen, visszatér a Tamagotchi! Óhjeeeh
A 90-es évek egyik legmenőbb kütyüje volt ez. Nekem is volt vagy 4 különböző fajtájú Tamagotchim. Akkoriban középkategóriás terméknek számított, ma viszont már elég borsos áron fogják árulni. Legalábbis az eredeti Bandai márkás Tamagotci nagyjából $ 40,87 dollár, ami átszámítva  9-10 ezer ft lesz. 
Hát ez azért nem egy kis összeg egy pár centis kütyühöz. 
Nyilván persze azért ilyen drága, mert régebben is nagy volt a hype körülötte, most meg aztán nosztalgiából is tuti lesznek akik meg fogják majd ezeket vásárolni., akár 10 ezres áron is. 


Az új Tamagotchi viszont már jóval többet fog tudni az elődjénél. 
Pl. 1-1 tamagotchi össze tud kapcsolódni. Lehet szöveges üzeneteket is küldeni a barátainknak. Úgyhogy ez is egy igazi közösségi játékká nőheti ki magát a jövőben. 

Megjelentek új karakterek is. Minden karakternek más más "személyisége" van. :)

Remélhetőleg, amiokor már nálunk jelenik meg az új Tamagotchi lejjebb viszik az árát, mert tuti vennék egyet nosztalgiából, ha csak ilyen 2-3 ezer ft lenne. :D 
Az első új kiadású Tamagotchik december 26-án fognak megjelenni a külföldi boltokban.


Nah nektek hogy tetszik az új Tamagotchi?
Melyik karaktert nevelgetnétek elsőnek?

Nekem Kiramotchi a best eddig. :D 

XoXo
Annie


11 megjegyzés :

  1. Én Yumemitchit szeretném *.* Ha megjelenik Magyarországon én biztos venni fogok, nem fog érdekelni az ára. :D

    VálaszTörlés
  2. Pianitchi milyen édes! *w* Meg az összes, de Ő, és Kiramotchi... *u* Remélem lesz itt, M.o.-on is, csak ne legyen majd ilyen drága! ˇ^ˇ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Renáta: Még 10 ezerért is meg fogod venni? :D Jó mondjuk engem is csábít, de lehet, hogy megvárom, hogy leakciózzák. :D

      Flower Angel: Hát igen sajnos az ára tényleg elég durva egy ilyen kis kütyühöz képest. xD

      Katana: Hát ez még a jövő kérdése. Szerintem ebay-en mindenképpen kapható lesz, és ahogy olvastam elsőnek az Egyesült Államokban mutatják be, és árulják a boltokban, az hogy itt Mo.-n a mi boltjainkba mikor fog bekerülni, az jó kérdés. De, ha lesz, akkor szerintem nagyobb áruházakban lesz, mint az Auschan, Tesco.
      De majd meglátjuk. :D

      Törlés
  3. én is tuti beszerzek egyet olyan kis cuncik ^^ és Yumemitchi a BEST!! *-* és szerintetek ezt ha elkezdik itt is árulni akkor hol?? játékboltban vagy interneten??

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! :) Nem tudjátok lehet e már kapni? Nekem nem kell feltétlen hogy itthon legyen, online is megrendelném külföldről, de nem találok sehol, és nagyon fontos lenne... Valaki tudna segíteni? Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  5. http://www.amazon.de/Bandai-37486-Tamagotchi-Digital-Dalmatiner/dp/B00GRRUHYO/ref=pd_sim_toy_2?ie=UTF8&refRID=0C8BYWYPB83RK3BP1FNK

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!

    A tamagotchikat úgy néz ki itthon nem fogják árusítani, de külföldi webáruházakban, vagy pl. Ebay, Amazon-on ( ahogy fAm is írta) be lehet szerezni könnyedén. : )

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!
    Tescoban lehet kapni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát ez nagyon szuper hír. Köszönjük szépen.
      Én biztos le fogom csekkolni a felhozatalt. :))

      És Ugyan ezt a fajtát lehet kapni?

      Annie

      Törlés
    2. Szia!
      Igen, szerintem ugyan ezek. Az ára 6.250,-Ft.

      Törlés
    3. Köszönöm, ki is írtam a legújabb bejegyzésemben! :))

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...