#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. nov. 21.

Programajánló - Japán napok Százhalombattán


Az imént olvastam a hírt, hogy az én kis szeretett szülővárosomban lesz Japán napok. :D
Pont mikor már elköltöztem. Oké nem lakom messze tőle, de nem szoktam minden héten csak úgy hazaugrani, elvégre elég drága az útiköltség, és pont múlt héten voltunk barátommal Battán.
Úgyhogy szerintem ez most ki fog maradni, pedig úgy elmennék. :'(
Szomorú is lettem. xD

Nah, de mindegy, aki teheti, és Batta környékén lakik, mint Pl. Érd, Ercsi, Diósd, az látogassa meg, ha érdekli a Japán kultúra. :)



Itt a bővebb tájékoztató az eseményről:

Király Fanni ötvös iparművész kiállítása (www.kiralyfanni.hu)

Zöldtea, sushi és egyéb finomságok

Shinkendo és karate
százhalombattai egyesületek részvételével

Origami és kalligráfia

Manga

Beszélgetések, találkozások

Japán cuccok

Cserediákok Japánból

AFS Magyarország Nemzetközi Csereprogram Alapítvány 

19 órától filmvetítés: Matsuko emlékei (2006) - eredeti nyelven

A BELÉPÉS INGYENES!

Támogatók:
Toyo Seat Europe Kft
Kinoko - Sushi és wok házhoz szállítás (www.kinoko.hu)
Százhalombattai Hírtükör (www.hirtukor.hu)
Kreatív Papír (Százhalombatta, Piac tér c/7)
Japán Cuccok http://www.japancuccok.com/hu



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...