#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. nov. 19.

My Diary - Nana manga, edzés, Sailor Moon



Sziasztok!
Kicsit próbálom meggyarapítani a személyes bejegyzéseket a blogon, mert manapság tényleg eléggé elhanyagoltam ezt a részt. Úgy gondoltam, hogy az a legfontosabb, hogy az aktuális újságok időben fent legyenek az oldalon. A magazinokat úgy ahogy töltögettem is, de most tényleg jönnek az érdekesebb bejegyzések és a magán jellegűek is. :)  (Látom a statisztikából meg a chat-ből is, hogy a My Diary-s bejegyzéseket olvassátok a legtöbben).  ^_^


Megígértem ugyebár, hogy, ha kapok munkát, akkor minden hónapban veszek egy mangát, hogy így támogassam az magyar manga kiadókat. 
Ezt én hűen be is tartottam úgy gondolom. :D
A 2-2,5 hónap alatt összesen 6 mangát sikerült vennem. Ebből 2 kötet ajándékba volt,
 a többit saját fizetésből vettem. : )

 A 6 új kötet együtt. ^^

Amúgy a Nana mangáról van szó. Nemrég megtudtam, hogy kijött a 13. része is, úgyhogy gyorsan meg is vettem az Alexandrában,
amikor Noémi barátnőmhöz mentem Budapestre kicsit bandázni. :D
Alig várom, hogy végigolvassam.
Sajnos a 6 új kötet még ott sorakozik a polcomon. Még nem volt időm olvasni,
 plusz egy másik könyvet is olvastam, amit csak pár napja fejeztem be.
Pont tegnap előtt, amikor csináltam a honlapon a frissítéseket, akkor döntöttem el, hogy elkezdem akkor a Nanát a 7. részétől, mivel a 8. részt 1-2 hónapja szereztem be, így az előzőeket természetesen már rég kiolvastam. Aztán jött a felismerés, hogy, ha én a 7. kötettől kezdem, akkor nem leszek képbe a régi sztorival. :D Hiába láttam az animét is, azért vannak benne lényeges eltérések a mangában. Beleolvastam a 7. kötetbe, de valahogy egyáltalán nem rémlett az előzmény, de ez nem is csoda, mert ebben a pillanatban számoltam ki, hogy ezt utoljára 3 vagy 4 éve olvastam. Most jutott eszembe, hogy még középiskolás voltam, amikor az egyik legjobb sulis barátnőmtől megkaptam a 7. részt.
Így jó hogy nem emlékszem már annyira rá. :D
Úgyhogy hiába sorakoznak itt a tök új  könyvek 8-13. ig, akkor is arra jutottam, hogy, ha képbe szeretnék lenni az egész történettel, akkor bizony az 1. résztől kezdve kell elolvasnom. :D
De végül is ez nem baj, én imádok olvasni, pláne mangát.
Kicsit fáj a hüvelykujjam tőle, de megéri. :D

  És a kis drágaságok 1-13-ig. Remélem itthon kiadják még a többi részt is. o_O


Erről jut eszembe. Nekem ugyebár rengeteg könyvem van otthon. Ezeket nagyon sajnáltam volna, ha otthon hagyom, főleg úgy, hogy rengeteget Rukkolán szereztem, és van vagy 10-20 könyv, ami még nem jutott sorra, tehát kiolvasatlanul álltak. Ezeket szatyrokban szépen elhoztam barátomhoz, de nagyon bántott, hogy szegények a szatyorban porosodnak. Szeretem, ha a könyvek szépen rendezett módon egy szekrényen, egy polcon vagy akár hol, de sorrendben állnak
( főleg a mangák esetében ügyelek erre nagyon)
És hát nemrég nekiállt, és csinált nekem egy jó nagy könyvespolcot. :D
Úgy örültem neki, mint majom a farkának.
Nem tudom, hogy van-e olyan lény rajtam kívül, aki egy könyvespolcnak ennyire tud örülni. :D
Ahogy elkészült már pakoltam is sorba a könyveimet.
 És most olyan szépek így együtt. ^^ Tiszta jó. :D

 Imádom az új könyvespolcom!! :D Köszönöm Levikém, te vagy a legeslegjobb a világon! ^^

Persze az összes mangát még nem tudtam elhozni.
 Így is minden egyes alkalommal, amikor hazamegyek, úgy érek vissza, mint egy málhás szamár. :D
 Elmegyek üres táskával, és visszaérek full tele táskával meg 2-3 nagy szatyorral. xD 
Szegény régi szobámban lassan nem marad semmi. Kicsit örülök is neki, hogy végre otthonosabb lett itt Levinél, mert a könyveim nélkül tényleg úgy éreztem magam, mintha csak simán ott aludnék nála, de nem élnénk együtt. Most, hogy már van egy saját kis könyvespolcom, teljesen más a helyzet. :)))


A másik dolog amiről írni szerettem volna, hogy egy kedves ismerősömtől, aki Japánban él, kaptam egy eredeti Sailor Moon mangát. Méghozzá a legelső részt. *_*
Annyira szép a rajzolása, úgy imádom.
Persze teljesen Japánul van. :D
Lehet, hogy a Sailor Moon-ért érdemes lenne megtanulni a nyelvet. :D
hahahha


A 3. dolog amiről írni szeretnék, az az edzés.
Szeptember végééig edzettem folyamatosan. (Áprilistól)
Azóta kicsit el is hanyagoltam magam. Persze nem híztam vissza, de 2-3 kiló azért visszacsúszott. 
Szerencsére még nem tartok megint a kezdő súlyomnál, mint anno áprilisban. :D Hát az nagyon brutális lenne. Blöeeeáá.
Úgyhogy még nem késő, újból elkezdtem, ezért ma már  laza 15-17 kilóval guggoltam. 
Az 50-hez képest elég kevés, de 2 hónap kihagyás után azért ezt is megéreztem. :D
Kíváncsi vagyok, hogy lesz-e holnap izomlázam. Bár csak 1 órát edzettünk, de azért kemény volt. xD
Az edzés még nem is lenne nagyon probléma, mert szerintem 1 hónap után ismét vissza fogom nyerni a régi erőnlétemet. Ráadásul 1 nap munka 1 nap pihi a beosztásom, úgyhogy akár minden nap tudnék edzeni, mert ki tudom pihenni. A baj a nasizással van. :D
Sajnos rászoktam a nagyon könnyen és gyorsan elkészíthető kakaós bögrés sütire,
 és elég nehéz vele leállni, mert nagyon finom. xD 
Remélem egy idő után ez a csoki utáni vágy is megint meg fog szűnni, mint régen, amikor az 1100-1300 kalóriás étrendet csináltam. Az első hónap kőkemény, de utána már észre sem vettem, hogy nem csurog a nyálam a Mars, Snickers, Milka és társai után. :D
Hát szurkoljatok. El akarom már végre érni ezt a hülye 55kilót. 
Akkor sem adom fel, ha kell egész életemben diétázok, de az 55 kiló meg lesz azért is. :D
Rajtam nem fog ki pár zsírpárna!!!

*FIGHT*


2 megjegyzés :

  1. kaloriabazis.hu :) Sokat segít a diétában ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszönöm szépen, én is azzal fogytam még az év elején. :)

      Rendszeresen azt használom. Írtam is róla szinte mindig, még régebben, hátha másoknak is segít. ^_^

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...