#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2013. nov. 15.

My Diary - kabát lopás, állás, koncertezés, vásárlás, évforduló

Sziasztok!
Kicsit régen volt személyes bejegyzés, de annyi minden volt manapság,
 hogy egyszerűen nem volt rá időm. 
Az új állás miatt folyamatosan máshogy érek haza, és általában hulla vagyok, 
pedig annyira nem megerőltető a munka. xD Jah amúgy most jelenleg egy kínai kajáldában vagyok pultos. Ha még nem említettem volna. Persze ez nem egy álom meló, úgyhogy azért keresgélek máshol is. Nem szeretnék végleg itt ragadni.Egyrészt a minimálbéres fizetés miatt, 
másrészt jó lenne valami olyat csinálni, amit élvezek is. 
Mondjuk szerencsére jófejek a főnökék, plusz a kollégák is rendesek, szóval teljes az összhang. :D Néha vannak elviselhetetlen vásárlók, de azok hol nincsenek? :D



Még október környékén voltam a budaörsi Auschan-ban , 
ahol a New yorkerben le voltak árazva a felsők 2-300Ft-ra. :D 
Tökre meglepődtem, hogy ilyen olcsó minden. Ráadásul elég jó kis felsők voltak. Nem csak a gagyi, papírvékony trikók voltak leárazva, hanem pl. ez a szép csipke top is. 
Még jó, hogy nyáron nem dobtam ki több ezer ft-ot ugyan ezekre a felsőkre, 
amiket most nagyjából ezer Ft-ból meg is vettem. xD
Pontosabban 1200Ft volt a 4 felső, ebből 3 csipkés. :D Az egyik a képen látható, a másik ugyan ilyen csak rózsaszínben, plusz egy fekete. :D 
Ezen kívül még vettem egy fekete trikót, aminek elöl geometrikus mintára van kikoptatva a mellrésze, így ahogy felveszed a bőrszíned adja ki a mintát. Elsőnek észre sem vettem, hogy milyen kis rafinált felső, csak amikor felpróbáltam. :D Szerintem tök szexi. 
Összesen ez a 4 felső pontosan 12 ezer ft lett volna, normális áron, ha nyáron megveszem őket. :D
(leszedegettem az akciós címkéket a kíváncsiság kedvéért) 
Innen látszik, hogy még 300ft-ért is megéri eladni őket, gondolhatjátok, hogy akkor mekkora profit lehet ezeken a felsőkön. :D De hát a mai világban a márka a lényeg ugyebár.. 
Legalábbis a csapból is csak a márka és a márka folyik. 
Mondjuk azért örülök, hogy végre itthon is bejött ez a turkáló mánia, mert végre nem ciki a turkáló, lehet egyedi darabokat tök olcsón kifogni. És már rengeteg blog van, ahol bátran kiírják, ha egy turiból van az adott felső. Mert miért is lenne ciki?
Ha jó a minősége nem mindegy, hogy ezer ft-ért vette valaki, vagy butikban ugyan azt 15 ezerért?
Persze a sok újgazdag embernek még mindig Tabu téma a turizás, de mindegy is. :D Ebbe nem megyek bele hosszabban. 



Nemrég volt barátomnak a fellépése. Pontosabban játszik egy bandában, mint gitáros, és volt egy kis koncertjük. Sajnos aznap dolgoztam, úgyhogy kb hazaértem, lefürödtem és már indultam is a Lágymányosi hídhoz. (Budaörsről kb. 1 óra út) 
Mint mindig most is adta magát a drágám. :D Lemászkált a színpadról meg hergelte a népet, úgyhogy ismét nem csalódtak benne a többiek. :D 


Szerencsére a sok metálos fiú közt volt néhány lány. Egyik haverunknak a barátnője, Ági is jött, úgyhogy nem voltam tök egyedül a sok Kan között. :D 
Csináltunk is két közös képet a feeling kedvéért. :D


Barátommal is akartam közös képet. Igaz látszik a fején, hogy nem éppen józan lelkületű a fotón. :D
Plusz volt egy "barom", aki minden képünkbe belemászott. :D
Úgyhogy lényegében közös képet nem nagyon tudtunk összehozni. xD
Nem baj ez is örök emlék marad. :D 




És végül a jó öreg banda. :D 
Valahogy látszik, hogy nem normálisak. :D Nem igaz? xD




Majdnem el is felejtettem mondani, hogy nemrég volt a félévfordulónk. :D
Igen mi ilyenek vagyunk, hogy megemlítjük a fél évet is a kapcsolatunkban. 
Ami pontosan október 10-én volt.  4,5 év
Ennyi év telt már el mióta együtt vagyunk. 
Fura, mert nem érzem ilyen hosszú időnek. :D




És végére hagytam a hónap egyik legszomorúbb történését. :(
Nemrég kinéztem a C&A-ban egy nagyon szép télikabátot. 
Aszimmetrikus cipzárral, remek karcsúsított szabás, nagyon nagy gallér, ami véd a hideg ellen, és még az anyaga is jó volt. 
Nem volt éppen olcsó darab, de gondoltam áldozok rá ennyit. Ráadásul barátomtól is belefizetett, megelőgezve ez volt a karácsonyi "ajándékom". 
Egyik nap teljesen idegesen érkeztem meg a budaörsi tesco-ba, mivel nem éppen úgy alakultak a dolgok, ahogy terveztem. ( új állást szerettem volna, de hiányzott pár papírom, ami oda kellett volna és persze nem úgy történtek az események, ahogy hittem, hogy majd úgy lesznek) Mindegy ebbe nem is megyek bele, mert azóta már lecsengett, megoldódott minden. 
Szóval eleve tök ideges voltam, barátomat felhívtam, hogy már megint nem jött meg a papír, amit egy hete ígérnek, hogy postáznak, és ledobtam magam az éttermi rész egyik székére mert láttam, hogy a munkatársam is ott ücsörög egyedül. 
Tehát ledobtam magam, és azzal a lendülettel ott is hagytam véletlenül a kabátom.
Persze mire eszembe jutott nem volt már ott semmi. 
Persze a takarítók sem tudtak róla semmit. Hiába mentem az ügyfélszolgálatra, közölték, hogy az éttermi részen pont nincs egy darab kamera sem, szóval nem tudnak mit csinálni. 
Végül is tök egyértelmű, hogy egy olyan helyen nincs kamera, ahova az ember leül, lepakolja a táskáját, kabátját cuccát, mivel megebédel a bevásárlás után, vagy ilyesmi. Tök fura, nem igaz?
Szóval eléggé el voltam kenődve emiatt. 
Majd egész hétig a kabátomat kerestem az embereken, plusz a kijáratokhoz ragasztottam pár képet, hogy aki megtalálja annak ki is fizetem, csak hozza vissza.
Sajnos azóta sem történt semmi, úgyhogy nagyon bánatos vagyok. :(
Mindegy így jártam, legközelebb minden értéktárgyamat magamhoz láncolom, és 1 mp-re sem hagyok semmit szem elől.


A kép csak illusztráció, sajnos olyan új volt még, hogy nem volt alkalmam megőrökíteni, és a C&A honlapján sincs fent. xD 
Nah de a lényeg a lényeg, hogy a cipzár rész hosszabb volt, és nem voltak rajta gombok, plusz egy derék öve is volt. Aki elvitte, annak üzenem, hogy csak remélje, hogy az átkok és boszorkány dolgok, csak fikciók, mert isten bizony elátkozom az illetőt. :D



Nah puszi mindenkin. 
Ennyi voltam mára. 
Kicsit hosszúra sikerült a bejegyzés, de tényleg nagyon rég volt már ilyen kis személyeskedés a blogon. :)
Szép estét nektek!
Annie

2 megjegyzés :

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...