#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2011. dec. 22.

Óriási PS bakik egy színvonalas magazinban

 Sziasztok!
Eddig ritkán raktam fel teljes magazinokat, ezért talán nem is találkoztatok még ezzel a diétázós "hírdetés" félével. Már egy fél éve olvasom és figyelemmel kísérem a Japán újságokban lévő cikkeket, de eddig ennyire drasztikus Photoshop kezelést még nem láttam. :D Oké, hogy a japánok nem teljesen normálisak a divat terén és még jó pár egyéb dologban sem, de pont ezért a másságért szeretjük őket. Eltérnek az unalmas, szürke hétköznapi öltözködésektől, és olyan dolgokat találnak ki, amik az Európai embernek vagy nagyon tetszik, vagy ellenszenvet vált ki. Én eddig mindent szerettem ami a japánokkal kapcsolatos, de ez a brutális photoshop-os lesoványítás még nekem is sok volt. Az AGEHA-t egy elég jól megtervezett és színvonalas magazinnak tartottam , de ezt a PS-es "valamit" nem tudom, hogy ki csinálta a szerkesztőségben, de szégyellje el magát az biztos. :D Nekem nincs végzettségem a Photoshop-al kapcsolatosan, de én jobban megtudnám csinálni, mint ami az újságban van. Kicsit fel is háborít, hogy miért kell ilyen abszolút embertelen képet felállítani a női testről. Nem hiszem el, hogy a Japán emberek ennyire egészségtelenül élnének, hogy fogyókúrázniuk kellene. Rengeteg halat esznek, zöldséget, ráadásul az egészségtelen kaják mérete is jóval kisebb, mint pl. egy Amerikai gyorsétteremben. A hírdetésben szereplő számok is eléggé elkeserítőek. Egy normál testalkatú lány nehogy már 28 kg-ot adjon le. :D ez nevetséges.
Áh nem is írok erről többet, ez borzalmas úgy ahogy van. Egy 10 éves jobb photoshop kreációt hozna ki ebből, mint ezek. :D






Nektek mi erről a véleményetek?

4 megjegyzés :

  1. Váá,ez nagyon gáz és szomorú is egyben! Szörnyű nézni ezeket a képeket :S Hogy lehet ez engedélyezni? :D

    VálaszTörlés
  2. hát gőzöm sincs h hogy adhatják ki ezeket a képeket rendesen nyomtatásban, jah és amúgy már szinte minden újságban találkozom ilyen hirdetéssel, de a ps ebben volt a legbénább :D

    VálaszTörlés
  3. hát én szörnyedtem ezen a 40 kiló alatti "álom"alakon.... azért ilyennel csak nem kéne a tinik fejét teletömni. . .

    VálaszTörlés
  4. Bizony, nagyon brutálisak ezek a számok, de a képek még sokkolóbbak, az a kiálló borda effekt brutális. :D

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...