#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2011. dec. 30.

Japán stílusok 2. rész

Na sziasztok. 
Végre elkészült a japán stílusok 2. része, amit itt fent az oldal tetején meg is találtok.
Kb. 4 órás munka eredménye, hogy felkutattam az összes létező Gyaru stílust. :D ( Nem gondoltam, hogy ennyi van o_O)
 Fordítgattam, képet kerestem hozzá, és mindent érthetően leírtam, de ha valamit kihagytam, akkor jelezzétek mindenképpen!!
Remélem tetszik, és végre mindenki megvilágosodik a gyaru-val kapcsolatban. :)
Mivel nagyon sokat dolgoztam vele, ezért kérek mindenkit, hogy ne tüntesse fel a saját oldalán a fordításaimat!
Kivéve: Ha szépen elkéred :P akkor odaadom természetesen

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...