#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2017. jan. 29.

⦗ COSMETIC ⦘ Etude House - Dear Girls Oil Control Pact | Koreai Teszt / Korean Review


Még nyáron sikerült beszereznem ezt a kis drágaságot.
Már régóta nézegettem az ehhez hasonló transzparens púdereket, mivel T zónában eléggé fényesedésre hajlamos a bőröm. A transzparens púderek előnyei közé tartozik, hogy bármilyen arcszínhez passzolnak, ellenben a sima színezett púderekkel, amik engem pl. képesek egy árnyalattal is sötétebbre "vakolni".


A csomagolás koreai kozmetikumokhoz hűen ismét nagyon igényes, szuper cuki. A doboza, és maga a kompakt púder is nagyon csajos, öröm ránézni. Mint említettem én már nyár óta használom, így sajnos a gyönyörű díszítés már lekopott, amit nagyon sajnáltam. Azt hittem, hogy tartósabb lesz azért, de a neszesszeremben tárolva már 2 hét után látszódott a minta kopásának jelei. 



A púdert kinyitva egy Etude House felirattal ellátott púder pamacs található. A pamacs anyaga nagyon könnyed, jó összetételű, puha, de a méretével én nem vagyok teljesen kibékülve. Nekem sajnos nem esik nagyon kézre pedig több ilyen púder pamacsom is van. A kis szalag "elvileg" azért van a púder pamacsoknál, hogy az ujjadat beledugva tudd könnyebben felvinni a púdert, de sajnos itt a méret akkora, hogy a mutatóujjad és a középső ujjad beledugva még pont elcsúszkál a pamacs és nehéz vele dolgozni, ám három ujj meg már nem nagyon fér bele. Úgyhogy ennél a pamacsnál nem nagy segítség a kis szalagocska. Sebaj. 



És most kicsit magáról a púderről. Ahogy a képeken is láthatjuk, a púder egy teljesen fehér, színtelen anyag, ami kompakt formában található a műanyag, tükörrel is ellátott tartóban. Már régóta szeretnék egy kompakt kiszerelésű transzparens púdert is, mivel eddig csak porállagúakkal volt dolgom, ami mondanom sem kell, nem túl táska barát. 


A púder rendkívül selymes, nagyon finom szemcséi vannak. Nem csillog. Ahogy látjátok a púderben a minták csodálatosak. Hát igen ez Korea. :D Kár, hogy kb. 2-3 alkalom után eltűnik, de akkor is nagyon aranyos gondolat az Etude House-tól. Látszik, hogy figyelnek az apró részletekre is. Felvitelkor nem kell megijedni, ha fehér foltot látunk elsőre az arcon. Picit bele kell ütögetni a púdert a pamaccsal az arcbőrbe, és rögtön el is tűnik, tehát nem kell aggódnunk, hogy elsőre úgy nézünk ki, mint akik belefejeltek a lisztes zsákba. :D 


A tartósságát én egy közepesre mondanám. Most télen több ideig bírja a bőröm fényesedés  nélkül, de nyáron azért én szeretek 1-2 óránként is akár átmenni vele az arcomon. Szerintem az én bőröm extra olajos T zónában, ezért ezt nem írnám a termék rovására. Mivel a púder úgymond "átlátszó", így az óránkénti bőrfrissítésnél sem tűnik úgy az arc, mintha már 10 réteg vakolat lenne rajta, ezért eléggé szeretem, mindig magamnál hordom, mivel kb. 5 mp alatt újra vállalható az arcom. :D  
Ennek ellenére kétlem, hogy újraveszem, mivel rengeteg hasonló púder van még a piacon, én meg szeretek kísérletezni. 


 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...