#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. febr. 15.

Visszaemlékezés: Képgyűjtemény 2015-ből


Sziasztok! Hogy ne maradjatok még véletlenül sem bejegyzés nélkül, ezért összedobtam nektek az elmúlt év összegzését képekben, rövid kis leírásokkal vegyítve. Tavaly is megcsináltam, és sokatoknak tetszett, ezért úgy gondoltam, hogy idén sem hagyom el ezt a jó szokást. :) 



Idén végleg elkapott a statement nyaklánc iránti szerelem. :D Nagyon sok hasonló láncot szereztem be a drága internet segítségével. És azóta is imádom mindet, habár sajnos mivel többnyire olcsó ékszerekről van szó, hamar tönkre tudnak menni, pedig olyan szépen vannak tárolva. Hümm


Természetesen 2015-ben is a Dolce Blocco márkát választottam. És ezt a hagyomány idén is folytattam. Csodásak ezek a naptárak és ráadásul magyarul vannak, tehát szuperek! 


 Bevetésen a statement nyaklánc és az új óra. :D 


 Az egyik kedvenc diétás ételem. Tavaly és idén is. <3 Paradicsomszószos rakott mozzarellás csirkemell. Saját recept! ^^ 


Idén voltam végre fodrásznál. Vágtak nekem egy jó kis frufrut. Azóta sajnos ismét lenőtt és menni kéne, de még mindig félek az összes fodrásztól. :D 


2015 nyarán voltunk a drága szerelmetes párommal Velencézni kettesben. <3 


Júliusban pedig sajnálatos módon betöltöttem a 23. életévemet is. :D 


Tavaly sikerült teljesen rákattannom az EOS ajakbalzsamokra. Azóta még több ízben van. Hamarosan teszt róluk a blogon! ^^ 


A tavalyi év egyik kedvenc fekete ruháját rengetegszer hordtam. Imádom. Sajnos a képen nem sok látszik belőle, de semmi gáz. :D 


Az első koreai kozmetikum rendelésem is tavalyra esett. Rengeteg jó kis cuccra tettem szert. Egyiket sem bántam meg, hogy megrendeltem. 


Bogival voltunk az Yves Rocher VIP bloggertaliján, ami szerintem nagyon jól sikerült. Ezer éve nem találkoztunk Bogival, ezért dupla volt az öröm. :D 


Hát igen.. látszik, hogy nagyon bejött ez a koreai rendelés, ezért következőnek a roseroseshop-ról is beszereztünk jó pár dolgot. :D 


Tavaly indultam neki a szobafelújítás projektemnek. Szerencsére egész jól haladok vele. Már csak 2 bútor és egy festés és készen is lennék az egésszel. Imádom ezt a virágos/világos stílust. 


Nem igazán szoktam megvenni hype-olt cuccokat, csak, ha tényleg saját szememmel látom, hogy jók.  Vivi persze segített a döntéshozatalban, mert ő már próbálta a Yankee Candle gyertyákat/waxokat, és sajnos elég könnyen befolyásolható vagyok. :D 6 tart wax-al tértem haza.. hümm. És azóta is imádom mindet. 


Ezek voltak az Yves Rocher blogger tali ajándékai. A parfüm elsőre nem tetszett, de a legnagyobb hidegben kipróbáltam és miután az első erősebb illatáradat elpárolgott, utána kellemesen csalódtam benne, és az egyik kedvenc illatom lett télen. 


Idén ismét fotózgattam egy picit "dark" témában. :D Még mindig a kedvenc műfajom. És nem nincs semmi bajom, csak szeretem ezt a stílust. :P


Az idei év a kiegészítők éve nevet viselné, ha nevet kellene neki adnom, hiszen a szobai kiegészítők  ékszerek és illatok nagyon nagyon domináltak most ebben az évben. A másik kedvenc illatom a Playboy márkától volt. Ezt az édeskés illatot szintén csak hidegben tudom elviselni, egyébként a citrusos, gyümölcsös illatok kedvelője vagyok. 


 Idén végre én is beruháztam a híres tangle teezer-re. Szeretem szeretem, de az én hajammal picit nehezen birkózik meg vizesen, ami kár, mert pont ezért vettem, hogy ne roncsolja annyira a fésű a hajam hajmosás után. 


Voltunk idén Bulgáriában is, mivel ott dolgoztam egy rendezvényen. Nagyon jó élmény volt. Mászkáltunk a városban, tele volt minden kutyákkal és macskákkal. 


Vivivel egy csomót taliztunk 2015-ben. Többek között egy jót pancsoltunk a városi szökőkútban. :D És persze sz*rrá is égtünk. :D
 (Én legalábbis tuti )



Imádom az új tükrös gardróbszekrényemet.  *_*


Ebay országból liciten nyertem egy jó kis telefonra szerelhető lencsekészletet, ami tartalmazott egy macro, wide és halszem lencsét. 


Nem akartam eredetileg mézeskalácsot sütni idén karácsonyra, aztán valamiért mégis beadtam a derekam és megcsináltam. :D 


Imádom a karácsonyi dekorációt. Legszívesebben egész évben ilyen lenne a szoba. :D 


Tavaly megkezdődött a pályafutásom a BGE-n (régi BGF ). Nagyon sok emberrel ismerkedtem meg. Jó a társaság, tulajdonképpen szeretek ide járni. Ez pedig egy fotósorozat része az egyik csoporttársamról. 


Ezt a koreai márkájú Holika Holika szemhéjfestéket használtam tavaly a legtöbbször. Egyszerű, de nagyszerű! 


Az tavalyi év rúzs színe egyértelműen a vörös volt. Imádom ezt a színt a sötét hajammal. 


Tavaly szerintem többször voltam az IKEÁBAN, mint otthon. :D 


És végül karácsonyra megleptem magam egy új telefonnal. Már nagyon nagyon szükséges volt. 



2 megjegyzés :

  1. Szia!Nagyon jó bejegyzés!ÉS lenne 1 tanácsom nekem is fru-frum van és én rettegek ha a szeme közelébe nyúlkál vki (elhúzom a fejem stb),így én magam vágom és egyáltalán nem ferde csak mindig apránként kell csinálni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Köszönöm szépen a tanácsot, én is magamnak szoktam vágni, és rögtön akkor ha már picit érzem, hogy hosszabb, de mégis mindig megmondja a fodrász, hogy én vágtam. :D
      Tökéletes sose lesz xD de akkor sem fogok fodrászhoz menni, mindig úgy megkopaszítanak. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...