#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2015. márc. 18.

Secret Planner - Fairy Tale │ A legszebb határidőnapló



Sziasztok kedveskéim! Vásárlós poszt manapság ritkán van, ugyanis a keresetem 90%-a a tanulmányaimra megy el. Ennek ellenére minden évben vannak olyan "MUST HAVE" dolgok, amiket így-is úgyis megvennék, ha van pénzem, ha nincs. :D Erre pedig remek példa a határidőnapló. Idén megint abba a hibába estem, mint tavaly.. kicsit későn kezdtem el a kalendáriumvásárlást. Persze most annyival okosabb voltam idén, hogy végre tudtam melyik márkától fogok vásárolni. Ez pedig nem más, mint a Dolce Blocco. Tavaly nagyon nagyon megszerettem a termékeiket, úgyhogy nem volt kérdés, hogy ismét tőlük fogok vásárolni.
A tavalyi Dolce Blocco naptáramat itt nézhetitek meg! 

És igen, ez lenne az a gyönyörűséges design, ami egy az egybe belopta magát a szívembe. A becses neve Secret Planner - Fairy Tale. Imádok mindent ami kicsit varázslatos, tündéres, unikornisos stb. :D Ez biztos a sok Sailor Moon animétől maradt meg. Lényeg a lényeg levett a lábamról a szép mintájával és a még-szebb rózsaszín kivitellel. Nem vagyok egy nagy rózsaszín fan, de ez pont olyan rózsaszín, ami nagyon tetszik mind tárgyakon, mind öltözködésben. 


Keménytáblás, cérnafűzéses kivitel, amin különleges vakdobornyomat található. A tündér minta fényes, még a rózsaszín felület puha tapintású. 13 x 20 cm, ami szerintem az egyik legjobb határidőnaptár méret. Kényelmesen lehet bele írni, ráadásul a Secret Planner különlegessége, hogy bár heti beosztású, az egyik oldalt teljesen szabadon hagyták a további jegyzetelésre, ami most így a diétám kellős közepén nagyon jól jön, ugyanis folyamatosan mérem magam centiben és kilóban is. :D 


 Összesen 176 oldalas, és összesített naptárat, havi előjegyzési naptárat, névnapjegyzéket, nemzetközi ünnepeket, telefonregisztert, menstruációs naptárat, és pár oldal jegyzetlapot tartalmaz. Szerintem nagyon jól ki lett találva, az igényeimnek bőven megfelel. Talán kicsivel több csíkos részre lenne szükségem a végében, de nem tragédia, mert vannak kockás oldalak is, úgyhogy ezzel orvosoltam is a "problémát". :D 











~* Weboldal *~



3 megjegyzés :

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...