#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2011. okt. 23.

We Love Clothes shop

 WE <3 SHOP

Ebben a cikkben láthattok pár jellemző boltot, ahol a japán lányok/nők szoktak vásárolni.
Főbb boltok: TOPSHOP, Zara, Bershka, H&M.
Nekem személy szerint a Zara és a Bershka boltok hangulata és kollekciója tetszik a legjobban, de sajnos olyan áraik vannak, hogy normális fizetésből elég nehézkes vásárolni ott bármit is. Jó nem azt mondom, hogy egy hónapban egyszer ne lehetne ott valamit venni, de ahhoz hogy teljesen fel tudj öltözni, ahhoz elég sok lóvé kell. Pont most néztem a kabátokat, amik elég jó árban vannak. :D 40 ezret soha nem adnék ki kabátért, még , ha pénzem lenne se. De mindegy. Nemrég kattantam rá a minőségi turkálókra, főleg, amikor 50%-os akció van az amúgy is olcsó ruhákra. Nyáron pl. 13 felsőt tudtam turizni, és elég jó minőségűek, és csak 7 ezret fizettem érte, 14 helyett. Szóval megérte. :D
Ti hogy gondoljátok ezt a dolgot, megéri vásárolni ilyen drágán? 
Mi a kedvenc ruhaüzletetek? Elítélitek a turkálót, vagy ti is szívesen nézelődtök?






Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...