#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2011. okt. 14.

Watch Love

Óra szerelem

Wáá.. megláttam ezeket az órákat a VIVI magazinban és első látásra szerelembe estem. Nem nagyon találkoztam még ilyen órával itt Magyarországon, de aki látott hasonló stílusban az írja meg légyszi!  Úristen, de tetszenek. :D Hirtelen nem is tudnék a 2 óra között választani. Najó! Talán a barna egy kicsivel vezet, mert fehér órát már kaptam a páromtól az évfordulónkra. <3
Nektek melyik óra tetszik jobban a kettő közül?


2 megjegyzés :

  1. Ezek tényleg nagyon jók! :) nekem is a barna kellene :P :)

    VálaszTörlés
  2. Biztos egy kész vagyonba kerülnek, nem is mertem jobban utána nézni :D pedig nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...