#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. dec. 28.

Anime ajánló | Dive!! - avagy egy újabb sport anime


Kuroko no Basket animével kezdődött el egy újabb korszak a sport animék világában. Az 1990-es években rengeteg sport anime létezett, a sport valahogy mindig olyan téma volt, ami képes elegendő izgalmat vinni az ember életébe. A Kuroko no basket anime után sorra jöttek az újabb szépfiúkkal megspékelt sport animék, mint pl. a híres Free!, ami 2013-ban óriási sikert aratott. Ismét közkedveltek lettek a sport animék, így a Free! is megért egy 2. évadot Eternal Summer néven 2014-ben. Ugyan ebben az évben a Haikyuu!! is debütált, ami egy röplabda csapat történetéről szól, majd 2016-ban egy futóverseny csapat, a Prince of Stride életébe is beleláthattunk. A 2016-os év sport témakörében viszont egyértelműen a Yuri!!! on Ice vitte a prímet, ami egy jégkorcsolya témakörre épülő sport anime, természetesen bishounen fiúcskákkal. Itt már a BL ( fiú szerelem ) vonatkozás is megvan, ami miatt az animének elég nagy ellentábora is létrejött a fan tábor mellett.  


A következő sport anime aminek nemrég jelent meg az előzetese, kissé a Free!-re hajaz, aztán majd meglátjuk, hogy milyen is lesz maga a sorozat, egyelőre nem vonok le túl sok következtetést a trailer alapján, mivel nincs még benne túl sok infó. A neve Dive!! 
 és annyit lehet róla tudni, hogy 2008-ban már egy Live Action ( élőszereplős film )
 is készült belőle a 2003-as manga alapján. 
Az mostanában készülő sport animék nagy többsége női néző/rajongó, így itt is elmaradhatatlan a bishounen ábrázolás, ami szerintem teljesen belefér egy ilyen úszással kapcsolatos animénél, hiszen a szereplők többnyire félmeztelenül lesznek láthatóak az egész széria során. A sorozat előreláthatólag 2017 nyarán fog debütálni, addig pedig csak csepegtetni fogják az egyre hosszabb trailereket remélhetőleg. Én nagyon várom, mert a Free!-t is szerettem, remélhetőleg ez is hasonlóan jó minőségű anime lesz. :) 

Ti mit gondoltok a sport animékről? 
Szeretitek őket? 

Trailer 


4 megjegyzés :

  1. A cikkben találtam egy hibát. A Haikyuu!! anime nem kézilabda csapatról, hanem röplabda csapatról szól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe jogos. :D Látszik, hogy nem láttam a sorozatot, és a két sportágat sem ismerem túlzottan.

      Törlés
  2. Na ennek igazán örülök! *-* (Mármint az animének.)
    Tényleg egyelőre hajaz a Free-re, de az a helyzet, hogy miután szerettem azt az animét és örülnék, ha lenne folytatása, így nem hiszem, hogy tudna zavarni, ha hasonló lenne hozzá a Dive.

    Egyébként idén volt több sport anime is, mint a Cheer Danshi vagy az All Out :D Me g ott a Keijo is, bár az a sport szerencsére igazából nem létezik....szerencsére. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is szerettem a Free!-t :D Régen úsztam, versenyeztem is, így totálisan bele tudtam magam élni az egészbe, úgyhogy én is nagyon várom ezt a Dive!! nevű animét.

      Tudom, hogy több sport anime is volt, de nem akartam a cikk háromnegyedét ezzel tölteni, hogy felsoroljam őket, inkább csak a népszerűbbek kerültek említésre. :D

      Törlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...