#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2016. ápr. 23.

My Diary │Anime Tag - Egy kis személyes


Sziasztok!
Hoztam nektek egy személyesebb Animés bejegyzést, úgyis egész héten olyan animés hangulatomban voltam (amúgy érdekes módon mindig tavasszal jön rám ez a hangulat) , erre megláttam Nina videóját Anime Tag néven, úgyhogy arra gondoltam, hogy miért is ne válaszolhatnám meg ezeket én is. Kicsit nosztalgikus, mert legalább felidézek pár régi animét, és ti is hátha kedvet kaptok egy általam ajánlotthoz. :) 

1. Melyik a kedvenc animém? 
Szerintem akik a 90-es években születtek mint én, azoknak nem lesz meglepő, hogy életem egyik meghatározó animéje nekem is az RTL-en leadott Sailor Moon volt. Oviban is az egyik Sailor Moon karakternek öltöztem be. ( A kis fiatal cosplay-es, hahaha
De hogy egy picit a tudatos animenézés felé evezzünk, mondanék még egy kedvencet is, ami nem más, mint a  Cossette no Shouzou. Imádom azt az animét. Igaz, hogy, csak 3 részes, de szerintem nagyon emlékezetes egy mű. Nem beszélve a zenéiről, amik csodálatosak. Kötelező darab, kizárólag nagykorúaknak. Talán a besorolása is 18 karikás, ha jól tudom.
Az év meglepetése számomra a Terror in Resonance. Egyszerűen lenyűgözött. Nem számítottam rá, hogy ennyire be fog jönni. Imádom, úgy ahogy van, sajnáltam , hogy vége lett, komolyan. Csodálatos zenei közreműködés is megkoronázta ezt a remekművet, hiszen sokszor halljuk Arnór Dan-t énekelni. Gyönyörű, le is mentettem az anime OST-ját. 


2. Melyik volt életem legrosszabb animéje, amit láttam?
Hát ez nehéz kérdés, mert általában beletrafálok a jó animékbe. Sokáig olvasgatok kutatok,véleményeket olvasok mielőtt bejelölök a listámon egy animét, hogy ezt bizony meg kellene nézni. És általában nem szoktam csalódni bennük. 
Egy azért mégis volt, ami nekem nem nagyon jött be, nem akartam dobni, mert elvből is végignézek egy animét, még, ha picit unom is. Ez az anime pedig az AIR lenne. Nekem borzalmasan unalmas volt. Végigszenvedtem az egészet. Egy jó kis sírós animére számítottam, drámákkal meg minden, ehhez képest engem egyáltalán nem hatott meg, nagyon vontatott volt, és azt hittem, hogy sose lesz vége. És szerintem a rajzolás is csúnya. :D Nagy nehezen befejeztem, de időpocsékolás volt, jobbat vártam, mert alapjáraton imádom a dráma kategóriát. 


3. Olvasok-e mangákat?
Nagyon imádom a mangákat is. Szerintem majdnem minden magyarul kiadott manga megvan. Még olyan stílusúak is, amiket alapjáraton nem vennék meg, de mivel lelkes olvasó vagyok, így gondoltam, hogy azért a kicsiny országunkat ennyivel megtámogatom, hogy folyamatosan vásárolok magyarul kiadott példányokat. A legnagyobb kedvencem a magyar kiadások között egyértelműen a Nana és a Love*Com. :D Szerintem mondanom sem kell, hogy miért. 
Egyébként interneten is szoktam olvasni főleg Animeaddicts-on, és lassan rá kéne magam vennem az angolul olvasásra is, mert lehet, hogy fejlesztené a tudásomat valamelyest. Csak lusta vagyok. :( 

4. Mi a kedvenc műfajom?
Szerintem rólam el lehet mondani, hogy szinte "mindenevő" vagyok műfaj terén. Talán a hozzám legközelebb álló műfaj az a pszichológiai/dráma. Bármennyi mennyiségben tudnám őket nézni. Ehhez közel áll még a horror kategória. Manapság esküszöm animékben több a jó horror, mint a normál amcsi filmekben. Aztán persze szeretem a laza romantikus vígjátékokat is, amikor nincs kedvem különösebben rágni magam a sztorin csak úgy hagyom magam sodródni az árral. A Slice of Life műfaj például kifejezetten megnyugtat. :D 


5. Melyik műfaj áll tőlem a legtávolabb?
Azt hiszem a meccha műfaj nem vonz túlzottan, bár itt is van kivétel, mert pl. a Full Metal Panic-ot azt szerettem. Amikor adták a tv-ben, mindig megnéztem. :D 
De ámblokk szerintem 10ből 9x elkattintok, ha látom, hogy nagyon robotos a műfaj. Persze a párom kedvéért láttam már pár ilyet pl. az Aldnoah Zero-t. 

6. Ki a kedvenc karakterem? 
Jaj, ez de szörnyű kérdés. Rengeteg anime, rengeteg jó karakter, nehezen tudok kiemelni kifejezetten egyet. Egyik fő fő kedvencem Sunako-chanYamato Nadeshiko Shichi Henge animéből. Legjobban szerintem ő hasonlít rám, vele tudtam tizenéves koromban azonosulni, ezért örök kedvencem maradt. :D Ő is horrorimádó, imádja a furcsa dolgokat stb stb. :D 
A másik kedvencem pedig egy fiú karakter, Shibuya Kazuya a Ghost Hunt animéből. Van/volt egy ismerősöm akire nagyon hasonlít jellemben, ezért ez a karakter is mindig közel állt hozzám. 
És nem tudom nem kihagyni Howl-t, a Vándorló Palota című animéből. Én a könyv elolvasása után néztem meg az animét, és a könyvben Howl karaktere sokkal kidolgozottabb, sokkal inkább szerethetővé vállt számomra, mint az animében, ennek ellenére őt is mindig imádni fogom. :D 


7. Melyik karaktert utálom a legjobban? 
Általában mindenki a "rossz fiúkat" utálja, ami persze nem is meglepő, mert az lenne a dolguk, hogy utáljuk őket :D . Nekem nincs olyan karakter akit kifejezetten útáltam volna, bár bevallom az Attack on Titan-ból a Mikasa-t a nagy-többséggel ellentétben nekem nagyon un szimpi volt. :D 

8. Melyik a kedvenc karaktertulajdonságaim? 
Kétféle karaktert szeretek. A vicces, de bugyuta karaktereket a slice of life műfajban, és a drámákban, horrorokban viszont a csendes, titokzatos hátterű, de a háttérben azért gondoskodó, de nem kimutatni akaró karakterek izgatják a legjobban a fantáziámat. :D 

9. Hosszabb vagy rövidebb animék? 
Alapjáraton a rövidebb 12-13 részeseket preferálom, de van olyan anime is , elég sok, amit nem bánok hogy 20 feletti részből áll. Azt viszont kétlem, hogy valaha is elkezdjek egy narutot-t vagy fairy tailt, mert az számomra egyenlő lenne a kínzással. :D

10. Anime vagy Manga? 
Az animéket azért szeretem jobban, mert a zenei aláfestéssel valahogy jobban átjön az egész sztori. Viszont sokszor elkap az olvashatnék este az ágyban, és az is tud hangulatos lenni, ennek ellenére az animére szavazok. 


11. Hogyan választok animét?
Általában az Animeaddicts hírei között kutatok, és, ha valami megtetszik berakom a listámba. Ezt később szelektálom azért hogy ne gyűljön fel sok feleslegesen, megnézek több trailer-t meg kommenteket (kizárólag spam nélkül) és így döntöm el, hogy mit nézzek. Persze előfordult már, hogy facebook-on egy animés oldal kirakott valami képet, ami alapján tudtam, hogy nekem ezt meg kell néznem, rákérdeztem kommentben, hogy na ennek mi a címe, és aznap már el is kezdtem. :D 

12. Meghallgatom az openinget/endinget vagy áttekerem? 
Általában időhiány miatt át szoktam tekerni, de volt már jópár olyan anime, aminek kötelező volt meghallgatni az openingjét és az endingjét is mert imádtam. :D
Ilyen volt pl. a Nana op.

De tudok még párat amit sose tekertem el:
https://www.youtube.com/watch?v=p9Tb41Nm05c
https://www.youtube.com/watch?v=XBwZJ2kWS9Q
https://www.youtube.com/watch?v=bhPtHEyFt2Q
https://www.youtube.com/watch?v=XuccKeDW8i4
https://www.youtube.com/watch?v=t9CXmEUwvgM
https://www.youtube.com/watch?v=88xPxULx-II


13. Hogy viszonyulnak a barátaim/családom az animékhez? 
A barátaim szerintem már rég elfogadták, sőt elég sokan vannak a környezetemben akik animéznek, olyanok is akik jóval 20 felett vannak. Drága uramat is már a pár év alatt rábírtam, hogy nézzünk együtt animét, és tulajdonképpen neki sincs túl sok baja vele általában. :D
A szüleimet nem érdekli túlzottan, habár régen még az A+-on anyummal együtt néztünk pár animét, mivel volt olyan ami neki is tetszett. :D


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...