#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. febr. 10.

Cool Japanese android Apps


Sziasztok!
Most, hogy kicsit jobban belemerültem az android alkalmazások világába, 
kicsit megpróbáltam nektek Japán stílusú alkalmazásokat összeszedni. 
Főleg fotós és háttérképes alkalmazásokat gyűjtögettem,
 mivel ezekkel szórakozom a legtöbbet én is. :D
Jó szórakozást nektek is! ^^




Név: PhotoWonder






Név: Fancy Pink keyboard





Név: Pink Flowers GO keyboard





Név: Battery Widget-Woment





Név: Pink Heart LW wallpaper






Név: Princess Jewelry





Név: Kiradeco picture





Név: Lopicca





Név: DecoBlend





1 megjegyzés :

  1. Én a Cocoppa-t használom, ezzel az ikonokat lehet változtatni, valamint ezt: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.iconnect.app.pts
    igaz koreai, de a lányeg ugyanaz, tele van cuki témákkal meg hasonlókkal! ^^

    VálaszTörlés

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...