#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. febr. 28.

Blogajánló - Soramimi project

Sziasztok!
Ismét hoztam nektek egy kis blogajánlót. :)
Mégpedig egy olyan blogot ami sokat segíthet kezdő anime/manga rajzoló embereknek. 
Rengeteg elkészült munkát láthattok a weboldalon, de ami a legjobb az oldalban, a tutorial videók , hogy hogyan is készül el egy-egy mű. :) 



És egy kis bemutatkozás az alkotótól, azaz Kawii-től: 
Általános iskolás korom óta érdekeltek az animék, es hobbiból rajzolgattam a barátaimmal. Egészen gimis koromig folyamatosan rajzoltam, itt volt egy kb 2 éves szünet a rajzolás és az animék terén is. Sajnos nagyon lusta vagyok a történeteim befejezésére, és az egyik (meg nem valósított) játékomról neveztem el a blogom. (Egy nap talán megcsinálom.) Az oldalon vegyesen vannak rajzok, videók és útmutatók a Paint Tool Sai programhoz. Leginkább azt szeretném ha az oldalam segitséget nyújtana olyanoknak akiknek problémájuk akad a programmal



 Mostanában néhányszor már láthattátok a képeimen ezt az aranyos kis "Annie" figurát. :D
Ezt is Kawii készítette el a blogom számára. : ) 
Teljesen egyedi, hamisítatlan. :D Tökéletes figura lett. 
Mai napig imádom. ^^





Ha szeretnétek még több munkát látni tőle, látogassatok el a weboldalára! ^^

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...