#000000MENü

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2014. ápr. 18.

Áprilisi Mondo - és az első megjelent cikkem


Sziasztok!
Facebookon már írtam, hogy az egyik cikket én írtam a Mondo-nak. 
A színes körlencsékről olvashatsz nagyon részeletesen az újságban.
Nagyon fontos a helyes kontaktlencse viselés, így úgy éreztem ezzel a témával mindenképpen foglalkozni kell. Szerencsére a cikket én írhattam meg, úgyhogy ennek nagyon örülök. : )


Az újságban most egy nagyméretű Teen Top posztert is találhatsz! ^^




Bővebben az újságból:

Yu-Gi-Oh! GX
Kaguyahime no monogatari
A kis ház
Kamisama no Inai Nichyoubi
Halhatatlanok az animékben
Saigami és Lost Gods képregények
Kill la Kill
Samurai Flamenco
Uchouten Kazoku
Space Dandy
Watamote
Sidonia no Kishi
Tavaszi szezonajánló
Pale Cocoon
Japán békepolitikája
Nó színház
Japán testbeszéd
Japán kabalák
A brony szubkultúra
Könyvajánlók
Padthai Wok Bar étterem
Pho recpet 
Cosplay: Circle lenses
Cosplay: Cosplayes klubok
Studio Mondo: Rajzolj fegyvereket! 1.
Lightning Returns: Final Fantasy XIII
Darks Souls 2
Thief
Castlevania: Lords of Shadow 2
South Park: The Stick of Truth
LEGO The Movie Game
Dragon Ball Z: Battle of Z
E-sport alapozó
Miyavi koncertbeszámoló
An Cafe koncertbeszámoló
Teen Top
Church of Misery koncertbeszámoló




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Kedves olvasóm!
Nagyon örülök, hogy írtál kommentet!
Amint tudok vissza is írok! <3

XoXo
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...